۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
افتتاح و کلنگ زنی ۵ پروژه آبرسانی در کاشان
مدیرعامل آبفای کاشان خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی ۵ پروژه آبرسانی در کاشان

کاشان- اسدی، مدیرعامل آبفای کاشان گفت: پنج پروژه آبرسانی در کاشان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۱۵ میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح شد.

محمدرضا اسدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره سفر حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور به کاشان و اینکه این پروژه ها در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل افتتاح و یا کلنگ زنی شده است، اظهار داشت: اصلاح و بازسازی خط انتقال آب نابر به کاشان مهمترین پروژه ای است که امروز با حضور جانباز معاون وزیر نیرو افتتاح شد.

وی با بیان اینکه برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافت، ابراز داشت: در این پروژه آب چاه های مناطق نابر از توابع بخش برزک کاشان از طریق ۲۳کیلومتر خط انتقال به کاشان منتقل می شود.

افتتاح پروژه تاسیسات نمک زدایی شهر نوش آباد با مشارکت بخش خصوصی
مدیرعامل آبفای کاشان با اشاره به اینکه این لوله های انتقال با لوله چدنی به قطر ۴۰۰ میلی متر است، تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه هایی که امروز افتتاح شد، پروژه تاسیسات نمک زدایی شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل بود که با ظرفیت تصفیه دو هزار و ۴۰۰ مترمکعب آب در شبانه روز این مهم انجام می شود.

وی با بیان اینکه برای این پروژه نیز ۸۰ میلیارد ریال اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: این پروژه با مشارکت بخش خصوصی به انجام رسید و با افتتاح این پروژه، آب باکیفیت مناسب در اختیار شهروندان نوش آبادی قرار می گیرد.

اسدی با اشاره به احداث مخازن ذخیره آب در شهرستان کاشان بیان داشت:  این مخازن با ظرفیت ۱۲هزار مترمکعب ذخیره سازی آب و با اعتباری بالغ بر ۳۱۰میلیارد ریال احداث شد که امروز افتتاح شد.

وی همچنین از کلنگ زنی پروژه ارتقای آب مناطق خزاق و طاهرآباد از توابع شهرستان کاشان خبر داد و افزود: برای این پروژه نیز اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

مدیرعامل آبفای کاشان گفت: کل اعتبارات اختصاص یافته برای افتتاح و یا کلنگ زنی پروژه های انجام شده بیش از یک هزار و ۳۱۵ میلیارد ریال است.

کد خبر: ۷۰٬۰۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha