۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
شناسایی ۸۱۱ فقره انشعاب غیرمجاز آب در خراسان شمالی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی خبر داد

شناسایی ۸۱۱ فقره انشعاب غیرمجاز آب در خراسان شمالی

بجنورد- ساقی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از شناسایی ۸۱۱ فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

غلامحسین ساقی در گفت‌وگو با بازار؛ با اشاره به ۸۱۱ فقره انشعاب غیرمجاز در استان اظهار داشت: از این تعداد ۱۱۳ فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب به انشعاب مجاز تبدیل‌شده  و ۳۴۸ فقره جمع‌آوری و ۳۵۰ فقره نیز جهت طی کردن روند قانونی به مراجع قضایی معرفی‌شده‌اند.

وی افزود: وجود انشعاب غیرمجاز و دست‌کاری شبکه آب‌رسانی توسط افراد، احتمال ایجاد آلودگی در شبکه را همراه دارد و این امر اثر کلرزنی را نیز از بین برده و ضریب بهداشتی آب شرب را کاهش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی ادامه داد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته از ۱۱ دی‌ماه سالروز تأسیس شرکت‌های آب و فاضلاب تا پایان بهمن‌ماه سال جاری، افرادی که به هر دلیلی تاکنون به‌صورت غیرمجاز از آب شرب استفاده می‌کند، با خود اظهاری از بخشودگی خسارت وارده به شرکت برخوردار و در صورت عدم منع قانونی، انشعابات غیرمجاز خود را به مجاز تبدیل کنند.

ساقی افزود: به هر فردی که نسبت به معرفی انشعابات غیرمجاز آب اقدام کند مبلغ یک‌میلیون ریال و به هر فردی که نصاب انشعابات غیرمجاز را معرفی کنند مبلغ ۵میلیون ریال پاداش پرداخت خواهد شد.

کد خبر: ۶۹٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha