۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
۸۱۶ ریال؛ سود ۹ ماهه «توریل»

۸۱۶ ریال؛ سود ۹ ماهه «توریل»

شرکت توکاریل در صورت های مالی میان دوره ای ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر۱۳۹۹، سود هر سهم را ۸۱۶ ریال اعلام کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت توکاریل در آخرین گزارش خود به سود عملیاتی ۸۹۴میلیارد ریالی اشاره کرده  که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته با رشد ۱۵درصدی همراه شده است. همچنین سود خالص آن با رشد ۲۲۹درصدی به مبلغ ۲هزار و ۶۱۰میلیارد ریال رسید.

 سود انباشته دوره ۹ماهه شرکت با افزایش ۱۱۴درصدی به مبلغ ۳هزار و ۴۵۳میلیارد ریال بالغ شده است. همچنین سود هرسهم را با افزایش ۲۲۹درصدی مبلغ ۸۱۶ریال اعلام کرد.

درآمدها و بهای تمام شده قراردادهای «توریل» ۶هزار و ۱۹۲میلیارد ریال است که از این محل مبلغ ۹۶۷میلیارد ریال سود ناخالص شناسایی کرده است. از سوی دیگر برای دوره ۳ماهه باقی مانده سال جاری پیش بینی درآمد ۲هزار و ۷۳۹میلیارد ریالی را اعلام کرده است.

این شرکت سود سرمایه گذاری در سهام شرکت ها را مبلغ ۲۵۱میلیارد و ۴۲۲میلیون ریال منتشر کرد که شامل سود تقسیمی مجمع سالیانه شرکت های سرمایه پذیر به مبلغ ۴۰میلیارد و ۲۸۴میلیون ریال و اضافه ارزش سهام آسیا سیر ارس به مبلغ ۲۷۴میلیارد و ۹۷۸میلیون ریال و زیان کاهش ارزش سرمایه گذاری شرکت صنایع ملی سرب و روی ایران به مبلغ (۶۳میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال) براساس اهم رویه های حسابداری شرکت بوده است.

کد خبر: ۶۹٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha