۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵
سود «فنورد» ۵۲۷ درصد افزایش یافت
نسبت به دوره مشابه گذشته؛

سود «فنورد» ۵۲۷ درصد افزایش یافت

شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۱۵ هزار و ۱۵ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم دو هزار و ۳۹۴ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۵۲۷ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت نورد و تولید قطعات فولادی با سرمایه ۱۴۴ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۱۶۲ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۵ هزار و ۱۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۵۲۷ درصدی برخوردار است.

همچنین این شرکت بورسی، سود ناخالص دوره یاد شده را با افزایش ۳۹۷ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، ۲ هزار و ۴۲۱ میلیارد و ۸۶۷ میلیون ریال و سود عملیاتی را با افزایش ۴۴۶ درصدی، ۲ هزار و ۳۳۶ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال اعلام کرد.

یادآوری می‌شود فنورد در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۲ هزار و ۳۶۴ ریال و سود خالص را ۳۴۴ میلیارد و ۷۳۹ میلیون ریال قید کرده است.

کد خبر: ۶۹٬۶۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha