۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
مدیران دستگاه های اجرایی زنجان برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند
استاندار زنجان:

مدیران دستگاه های اجرایی زنجان برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند

زنجان- استاندار زنجان بر لزوم پیگیری برای جذب اعتبارات ملی از سوی مدیران دستگاه های اجرایی استان زنجان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در محل استانداری زنجان به تدوین طرح جامع شهر زنجان اشاره کرد و گفت: در تصویب این طرح باید همه جوانب فنی، حقوقی و آینده نگری مورد توجه قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه طرح هادی شهرهای کرسف و نور بهار شهرستان خدابنده تمام شده است، اظهار کرد: باید طرح هادی در استان با قوت بیشتری انجام شود. 

استاندار زنجان به تعیین تکلیف پسماندهای شهرک روی زنجان اشاره کرد و گفت: تعیین تکلیف پسماندهای روی زنجان به نفع مردم است. 

حقیقی با بیان اینکه با دستور صریح رئیس قوه قضاییه در رسیدگی به این موضوع مهم رأی صادر شده به نفع مردم رقم خورد، تاکید کرد: در حال حاضر هفت میلیون تن پسماند روی با اولویت در جاهایی هزینه می شود که از ناحیه این پسماندها دچار ضرر شدند. 

وی گفت: انتقال پسماندهای جدید شهرک روی به مکان دیگر از جمله اقدامات مهم در استان بوده است. 

استاندار زنجان بر لزوم ضرورت پیگیری برای جذب اعتبارات ملی از سوی مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: در نیمه نخست اسفند ماه امسال این شاخص عملکرد دستگاه ها و مدیران مورد ارزیابی قرار می گیرد. 

وی به روند پیشرفت عملیات اجرایی دو خطه کردن راه آهن زنجان به  قزوین اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این پروژه پیشرفت بسیار خوبی دارد. 

کد خبر: ۶۹٬۶۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha