۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
اصلاح ۱۸ کیلومتر شبکه آبرسانی روستاهای کاشان در سال جاری
مدیرعامل آبفای کاشان خبر داد

اصلاح ۱۸ کیلومتر شبکه آبرسانی روستاهای کاشان در سال جاری

کاشان- اسدی، مدیرعامل آبفای کاشان گفت: ۱۸ کیلومتر از شبکه آبرسانی روستایی کاشان در سال جاری اصلاح شد.

محمدرضا اسدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به ادغام آب و فاضلاب روستایی در شرکت آبفا اظهار داشت: با انجام این طرح ۶۶ روستای منطقه کاشان شامل ۱۱ روستا در شهرستان آران و بیدگل و ۵۵ روستا در شهرستان کاشان تحت پوشش آبفای کاشان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با این ادغام ۲۲ هزار انشعاب با جمعیتی حدود ۴۵ هزار نفر بر انشعابات قبلی آبفای کاشان اضافه شد، ابراز داشت: این طرح در قالب یکپارچه سازی آب و فاضلاب شهری و روستایی انجام گرفت که در سال جاری اقدامات زیادی برای مشترکین روستایی انجام گرفت.

 مهمترین نتیجه طرح یکپارچه سازی آبفای روستایی و شهری بود
مدیرعامل آبفای کاشان یکی از مهمترین محسنات این طرح را رضایتمندی ساکنین روستاها از اقدامات انجام شده دانست و تصریح کرد: روستاییان بعد از این طرح خدمات آبفا را به طور محسوس و ملموس حس کردند.

وی با اشاره به اینکه از بین ۶۶ روستای منطقه کاشان قبل از اجرای طرح یکپارچه سازی ۱۸ روستا با تانکر آبرسانی می شد، اظهار کرد: با اجرای این طرح و تلاش های انجام شده تعداد این روستا با کاهش حدود ۷۰ درصد به پنج روستا رسید.

ارائه خدمات پایدار به روستاهای منطقه کاشان تا ۲ سال دیگر
اسدی با بیان اینکه به سمت ارائه خدمات پایدار در روستاها می رویم، بیان داشت: طبق پیش بینی ها و برنامه هایی که مشخص کرده ایم امیدواریم تا کمتر از دو سال دیگر تمامی خدمات پایدار را در روستاها ارائه دهیم.

وی یکی از اقدامات مورد نیاز برای آب و فاضلاب روستاها را اصلاح و ترمیم شبکه های فرسوده آبرسانی دانست و افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۸ کیلومتر از شبکه آبرسانی روستایی تحت نظر آبفای کاشان اصلاح شده است.

هزینه ۶۰ میلیارد ریالی برای اصلاح ۱۸ کیلومتر از شبکه های آبرسانی فرسوده کاشان
مدیرعامل آبفا با بیان اینکه برای اصلاح این شبکه های فرسوده تاکنون بیش از ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: در روستاها چون امکانات لازم برای پرت آب وجود ندارد نمی توان میزان دقیقی از هدررفت آب را مشخص کرد.

وی با بیان اینکه به طور متوسط در روستاها حدود ۳۵ درصد هدررفت آب داریم، تاکید کرد: با اقدامات انجام شده و اصلاح شبکه آبرسانی در روستاها امیدواریم هدررفت آب روستایی به میزان قابل قبولی کاهش یابد.

کد خبر: ۶۹٬۵۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha