۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
پارک علم و فناوری زرندیه نمونه خوبی برای معرفی شهر هوشمند می شود
معاون علمی و فناوری رییس جمهور:

پارک علم و فناوری زرندیه نمونه خوبی برای معرفی شهر هوشمند می شود

زرندیه- معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری زرندیه پیشرفت مطلوبی داشته است گفت: این پارک نمونه خوبی برای معرفی شهر هوشمند خواهد بود.

به گزارش خبرنگار بازار، سورنا ستاری عصر شنبه با حضور در شهرستان زرندیه و بازدید از اولین پارک علم و فناوری خصوصی کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه درصدد هستیم این شهرک به عنوان یک شهر هوشمند شناخته شود اظهار داشت: امیدواریم که توسعه این شهرک کاملا بر مبنای دانش باشد.

ستاری با بیان اینکه برای این پارک پس از این بازدید اتفاقات مطلوبی رقم خواهد خورد گفت: بخش عمده ای از کار ما حمایت از پارک علم و فناوری این مجموعه است که در طول دوران فعالیت خود پیشرفت های بسیاری داشته است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور بیان داشت: در این مجموعه شرکت هایی برای سرمایه گذاری مراجعه می کنند و در این راستا کمک های مالی که باید در بخش زیرساخت های پارک تامین شود، انجام خواهد شد.

خرید زمین توسط ۲۵ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری زرندیه
سعید سرکار، عضو هئیت امنای پارک علم فناوری خصوصی شهرستان زرندیه نیز در حاشیه این بازدید اظهار داشت: تاکنون ۲۵ شرکت دانش بنیان در این شهرک زمین خریده اند و مشغول ساخت و ساز ساختمان هستند.

سرکار افزود: برای راه اندازی و سامان بخشی به این پارک که قطعا توسعه فناوری کشور را به همراه خواهد داشت کارهای خوبی صورت گرفته و مراحل در حال اجرا است.

وی عنوان داشت: چشم انداز عملکردی این پارک حوزه های زیست بوم تخصصی و حوزه‌های فناوری نانو، بیو و تجهیزات پزشکی در منطقه غرب آسیا است.

کد خبر: ۶۹٬۴۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha