۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
۱۱۹۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گیلان پرداخت شد
استاندار گیلان:

۱۱۹۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گیلان پرداخت شد

رشت - استاندار گیلان گفت: امسال هزار و ۱۹۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است.

به گزارش بازار، به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع در جلسه ستاد رونق تولید با اشاره به اهمیت نقش مدیران برای پیشبرد امور گفت: همه مدیران بخش های دولتی و خصوصی باید شرایط امروز جامعه را درک کنند و با تلاش مضاعف و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها از هرخدمتی که می توانند به مردم ارائه کنند، دریغ نورزند.

وی خاطرنشان کرد: انتظارم از مدیران واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی این است که فارغ از حمایت‌های بانکی در تزریق سرمایه در گردش که البته انجام می شود، با تهیه مواد اولیه از حداکثر ظرفیت‌های داخلی و تولید اقلام، نیازمندی های مردم را تامین کنند.

وی جایگاه سوم گیلان به لحاظ تعداد پرونده‌های پرداختی تسهیلات رونق تولید در سال ۹۸ در سطح کشور را بسیار امیدوارکننده دانست و افزود: پرداخت حدود یک هزار و ۱۹۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید از میزان یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سهم استان که معادل ۹۹.۴۲ درصد است، عملکرد خوبی در جذب تسهیلات محسوب می‌شود.

استاندار گیلان با قدردانی از همکاری مدیران عامل بانک ها، دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در پرداخت تسهیلات رونق تولید، گفت: بانک ها در روزهای پایانی سال از حداکثر ظرفیت برای کمک به واحدهای تولیدی با هدف حفظ اشتغال و کاهش نرخ بیکاری که از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است، استفاده کنند.

در این جلسه ضمن بررسی مشکلات واحدهای تولیدکننده مواد بهداشتی و ضدعفونی و نیز مشکلات هفت واحد تولیدی و صنعتی، درخصوص تصویب پرداخت ۱۷ مورد تسهیلات از محل رونق تولید و ۹ مورد از محل بند الف تبصره ۱۸ معرفی شده از سازمان صمت، تصمیم گیری شد.

گفتنی است طی روزهای اخیر خط جدید تولید ماسک و نیز انواع مواد شوینده، پاک کننده های بهداشتی و محلول های ضدعفونی کننده به واحدهای تولیدی استان گیلان افزوده شده است.

کد خبر: ۶٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha