۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
رئیس سازمان بسیج کارگران:

کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با تاکید بر ترویج فرهنگ کار گفت: افزایش بهره وری، رونق تولید و تثیت اشتغال با حل مشکلات کارگران محقق می‌شود.

به گزارش بازار، حمیدرضا اله بداشتی در نشست خبری که امروز به مناسبت هفته «کار و کارگر» برگزار شد، به تشریح برنامه‌های در دستور کار این سازمان اشاره و گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد.

وی تصریح کرد: اگر مشکلات جامعه کار و تولید حل شود، محصولی که تولید می‌شود، قدرت رقابت‌پذیری در بازار را خواهد داشت. ما به دنبال ترویج و گسترش فرهنگ کار هستیم تا با فرهنگ کار بهره وری و تولید را افزایش دهیم و به تثبیت اشتغال کمک کنیم.

اله بداشتی افزود: می توانیم کارگران را به تولید تشویق کنیم و با مصرف کالاهای ایرانی شبکه و زنجیره ارزش را به کالاهای ایرانی توسعه بدهیم.

وی در ادامه اظهار کرد: از ۴ تا ۱۲ اردیبهشت ماه به عنوان هفته بسیج کارگران و کارخانجات کشور است و همه ساله با حضور کارگران، کارفرمایان و شرکای اجتماعی و تشکل‌ها، تجدید میثاق با جامعه کار و تولید با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و در کنار آن تجدید پیمان با مقام معظم رهبری در تحقق راهبرد سال را داریم.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب در این هفته خبر داد و گفت: در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت امسال معرفی شهید شاخص از شهدای کارگری را در برنامه داریم که در حوزه فرهنگی شهید ابراهیمی به عنوان شهید شاخص جامعه کار و تولید معرفی خواهد شد و امیدواریم از ظرفیت زندگی و نام و یاد شهدا جامعه کار و تولید بهره مند شوند.

کد خبر: ۲۸۳٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha