۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
«تحقق شعال سال و احیای واحدهای راکد» اولویت وزارت صمت خواهد بود
در سال جاری؛

«تحقق شعال سال و احیای واحدهای راکد» اولویت وزارت صمت خواهد بود

گرمسار- وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: در سال جاری دو اولویت اساسی در مجموعه وزارتخانه تعریف شده که یکی احیای واحدهای راکد و دیگری مانع زدایی از جهش تولید و مشارکت مردمی در این زمینه است.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس علی آبادی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در شهرک صنعتی گرمسار، ضمن اشاره به اولویت های وزارت صمت در سال ۱۴۰۳ بیان کرد: یکی از اولویت های ما در سال جاری شعار سال مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در این زمینه تلاش می کنیم موانع جهش تولید رفع و به مشارکت مردم در اقتصاد کمک شود.

وی با بیان اینکه احیای واحدهای راکد نیز مانند دو سال قبل از دیگر اولویت‌های دولت سیزدهم خواهد بود، تاکید کرد: فردا جشن بزرگ احیای واحدهای راکد در استان سمنان با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود و این نشان دهنده اهمیت احیای واحدهای راکد در دولت است.

وزیر صنعت معدن و تجارت از احیای بیش از ۲۰۰ واحد راکد در دولت سیزدهم در استان سمنان خبر داد و گفت: همچنان رقم قابل توجهی از صنایع استان هستند که باید به آنها کمک شود و در تلاش هستیم که موانع تولید را از پیش پای این واحد ها برداریم.

علی آبادی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم که موانع و فاصله بین ظرفیت کارخانه‌ها آنچه امروز تولید می کنند نیز کاسته شود، گفت: نگاه ویژه‌ای به رونق تولید و رفع موانع خواهیم داشت.

کد خبر: ۲۸۲٬۸۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha