۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
 ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های نیمه تمام خراسان رضوی اختصاص می یابد

۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های نیمه تمام خراسان رضوی اختصاص می یابد

مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های جهش تولید از دستاوردهای مهم سفر دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به این استان است.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد صادق معتمدیان اظهار کرد: در این راستا یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۵۲ پروژه نیمه‌تمام عمرانی در استان خراسان رضوی علاوه بر بودجه‌های جاری و عمرانی اختصاص یافته است.

استاندار خراسان رضوی تخصیص یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به خراسان رضوی را از دیگر دستاوردهای سفر دکتر نوبخت به این استان عنوان کرد و گفت: این میزان اعتبار در قالب تفاهم‌نامه‌ای بین معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور با استانداری خراسان رضوی به ۱۲۰ پروژه و طرح جهش تولید استان اختصاص یافت.

وی تاکید کرد: همچنین در این سفر اعتبارات ویژه‌ای برای توسعه و تکمیل پروژه‌های واقع در حاشیه شهر مشهد درخواست شد.

گفتنی است، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به منظور سفر ۲ روزه با دعوت استاندار خراسان رضوی چهارشنبه شب وارد مشهد شد و  در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و مجمع نمایندگان استان شرکت کرد.

افتتاح چهار هزار واحد مسکونی در چناران و افتتاح بیمارستان خیرساز ناظران ویژه درمان سرطان از برنامه‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در استان خراسان رضوی بود.

کد خبر: ۶۹٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha