۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
راه ارتباطی ۱۷۳ روستای کردستان بازگشایی شد
مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای کردستان:

راه ارتباطی ۱۷۳ روستای کردستان بازگشایی شد

کردستان- مدرس‌گرجی، مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: راه ارتباطی ۱۷۳ روستای استان که طی سه روز اخیر به دلیل بارش برف مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

محمد راشد مدرس گرجی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه بارش برف از عصر چهارشنبه هفته گذشته آغاز شد، اظهار داشت: این بارش منجر به اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای سنندج-سقز- بانه و سنندج مریوان شد.

وی اضافه کرد: علاوه براین به مدت ۲۴ ساعت هم تردد کامیون های کشنده در این محورها ممنوع و محور سروآباد-پاوه نیز به مدت ۴۸ ساعت مسدود شد. 

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای کردستان با بیان اینکه ممنوعیت های تردد از صبح امروز برداشته شد، گفت: راه ارتباطی ۱۸۰ روستای استان هم مسدود شده بود که با تلاش راهداران راه ۱۷۳ روستا تاکنون بازگشایی شده است. 

مدرس گرجی یادآور شد: در حال حاضر راه هفت روستای استان مسدود است و راهداران در این محورها مشغول بازگشایی راه این روستاها هستند. 

وی با اشاره به اینکه تردد در محورهای مواصلاتی استان با زنجیر چرخ امکان پذیر است، گفت:  توصیه می‌شود شهروندان از سفرهای غیر ضروری در جاده‌ها خودداری کنند و در صورت لزوم، وضعیت جاده ها را از سامانه ۱۴۱ راهداری از طریق پیام کوتاه، تماس تلفنی، نرم افزار همراه و تارنمای الکترونیکی جویا شوند.

کد خبر: ۶۹٬۲۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha