۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
توانمندی ایرانی‌ها در نمایشگاه نفت بیانگر شکست تحریم است
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

توانمندی ایرانی‌ها در نمایشگاه نفت بیانگر شکست تحریم است

موسوی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور شرکت‌های داخلی در نمایشگاه نفت امسال، بیانگر شکست تحریم‌های حداکثری آمریکاست.

به گزارش بازار به نقل از شانا، سیدموسی موسوی، امروز (جمعه، سوم بهمن‌ماه) در حاشیه آیین گشایش بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: این نمایشگاه که امسال با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» برگزار می‌شود، به نوعی توانمندی شرکت‌ها و سازندگان داخلی صنعت نفت را به نمایش می‌گذارد.

وی با بیان اینکه امروز نوک پیکان جنگ اقتصادی دشمن به سمت صنعت نفت ایران است، افزود: دشمن درصدد بود صادرات نفت ایران را به صفر برساند و در بخش بنزین نیز برای ما مشکلاتی ایجاد کند، اما در این بخش شکست خورد، صادرات نفت ایران با روش‌های مختلف تداوم دارد و در بنزین نیز نه‌تنها خودکفا شده‌ایم، بلکه در این بخش صادرکننده هم هستیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز با وجود تحریم، روی پای خود ایستاده‌ایم و بسیاری از پروژه‌های کلان صنعت نفت و پتروشیمی را با حضور و توان متخصصان ایرانی و نیروهای بومی افتتاح کرده‌ایم.

موسوی با بیان اینکه استحکام صنعت نفت کشور در سطحی است که هجمه‌های تحریم و تهدیدها تأثیر چندانی نخواهد داشت، گفت: انتظار هم از صنعت نفت در واقع همین استحکام و شادابی است، حضور شرکت‌های داخلی در نمایشگاه نفت امسال، بیانگر شکست تحریم‌های حداکثری آمریکاست.

بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و روز دوشنبه (ششم بهمن‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر: ۶۹٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha