۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
مشکلات حقوقی پروژه‌های مسکن مهر شاهرود و پروژه‌های آب‌رسانی قطری پیگیری شود
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی:

مشکلات حقوقی پروژه‌های مسکن مهر شاهرود و پروژه‌های آب‌رسانی قطری پیگیری شود

شاهرود- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مشکلات حقوقی پروژه‌های مسکن مهر شاهرود و پروژه‌های آب‌رسانی قطری پیگیری شود، گفت: توقف پروژه ملی آب‌رسانی زیبنده نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌اصغر خانی شامگاه پنجشنبه در نشستی با رئیس قوه قضاییه ضمن بیان اینکه اگر در وضعیت کنونی قرار بود اقدامات انجام‌شده در پروژه‌ی آب‌رسانی قطری به شاهرود اجرایی شود به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز بود، اظهار داشت: مشکلات حقوقی پروژه‌های مسکن مهر شاهرود و پروژه‌های آب‌رسانی قطری پیگیری شود.

وی با تأکید بر اینکه توقف پروژه ملی آب‌رسانی قطری شاهرود زیبنده نیست، تصریح کرد: این پروژه ۱۲ سال پیش کلید خورد به دلیل حکم قضایی مسکوت مانده است که پیگیری برای رفع این مشکل ازجمله مطالبات مهم و اساسی مردم شاهرود است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به بحران کم‌آبی در ایام تابستان بیان کرد: این شهرستان در گرم‌ترین روزهای سال با ۲۰۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب مواجه می‌شود که تنها راه رفع این معضل تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام آب‌رسانی در شاهرود است.

خانی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات حقوقی پروژه‌های مسکن مهر بیان کرد: پیگیری برای رفع این مشکل در دستور کار دستگاه‌های قضایی قرار گیرد.

وی در ادامه بابیان اینکه سد زرین گل برای گرگان هم‌زمان با آغاز طرح انتقال آب قطری شاهرود کلید خورد، بیان کرد: این در حالی است که پروژه سد گرگان قریب به ۱۰ سال است که بهره‌برداری می‌شود.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به نواقص توزیع اعتبارات و شاخص‌های آن تأکید کرد: وسعت شهرستان‌ها در تقسیم بودجه کشور نادیده گرفته می‌شود و این در حالی است که بعضی از روستاهای شاهرود فاصله زیاد با شهرها و راه‌های اصلی دارند و مردم با مشکلات فراوان زندگی می‌کنند.

کد خبر: ۶۹٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha