۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
مقابله با اخلالگری و فساد در حوزه اقتصادی اولویت است
رئیس سازمان بازرسی:

مقابله با اخلالگری و فساد در حوزه اقتصادی اولویت است

سمنان- رئیس سازمان بازرسی با بیان اینکه مقابله با اخلالگری و فساد در حوزه اقتصادی اولویت است، گفت: یکی از اولویت‌های کاری قوه قضائیه توجه به مقوله تولید است که در این حوزه با اخلالگری اقتصادی نیز برخورد کامل می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام حسن درویشیان عصر پنج شنبه در حاشیه بازدید از دو واحد تولیدی داروی دامی و اتوبوس سازی در شهرک صنعتی سمنان و در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه طی چند ماه گذشته تعدادی از کسانی که وظیفه‌شان را در حوزه تولید انجام نداده‌اند، به مراجع قضائی معرفی شده اند، تاکید کرد: برای دستگاه قضا مقابله با اخلالگری و فساد در حوزه اقتصادی اهمیت بسیاری دارد.

وی افزود: قاطبه تولیدکنندگان و کارآفرینان افراد سالم و دنبال تولید واقعی هستند و اگر افرادی انگشت شمار و به تعداد کم بخواهند از این فرصت و ظرفیت کشور سوءاستفاده کنند باید برخورد لازم با آنها صورت گیرد.

رئیس سازمان بازرسی بیان کرد: هشدارهای متعددی را نیز در این چند ماه به مسئولان برای حمایت از تولید داده‌ایم همچنین سازمان بازرسی بیش از ۱۵۰ بازدید در ماه‌های اخیر از واحدهای تولیدی داشته‌ و پیگیری‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته که نتایج آن نیز قابل لمس است.

درویشیان ابراز کرد: یکی از اولویت‌های کاری قوه قضائیه توجه به مقوله تولید است که در این زمینه ستادی به نام اقتصاد مقاومتی در درون قوه قضائیه تشکیل و حمایت از رونق تولید را دنبال می‌کنند.

وی افزود: هر واحد تولیدی که به تملک بانک در می‌آید نباید تعطیل شود و ما ترجیح مان این است که این دست واحدهای تملیکی به دست مالکان آنها اداره شود تا کار و اشتغال زایی نخوابد.

کد خبر: ۶۹٬۰۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha