۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
تالارهای پذیرایی مرکزی با یک سوم ظرفیت فعالیت‌شان را از سر بگیرند
استاندار مرکزی:

تالارهای پذیرایی مرکزی با یک سوم ظرفیت فعالیت‌شان را از سر بگیرند

اراک- استاندار مرکزی با اشاره به کنترل نسبی کرونا در استان از آغاز به کار تالارهای پذیرایی استان مرکزی با یک سوم ظرفیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید علی آقا زاده پیش از ظهر پنج شنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه شرایط کرونا در استان تا حدودی به وضعیت کنترل شده رسیده اما باید اعلام کنیم که همچنان خطر وجود دارد.

استاندار مرکزی گفت: با توجه به اینکه هم اکنون یک سال از ورود کرونا به کشور و آسیب های فراوانی که به بخش اقتصاد کشور وارد کرده است می گذرد هم اکنون تقریبا به وضعیتی رسیده ایم که با کاهش آمار مبتلایان روبرو هستیم.

آقازاده در خصوص وضعیت فعالیت تالارهای پذیرایی گفت: فعالیت تالارهای پذیرایی با ظرفیت یک سوم بلامانع است اما در این زمینه باید رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شود و تالارداران و مسئولان مربوط باید تعهدات لازم را ارائه دهند.

وی عنوان داشت: در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت پروتکل ها در اصناف و کسبه برخورد جدی انجام خواهد شد.

استاندار مرکزی بیان داشت: عادی انگاری برخی شهروندان نسبت به ویروس کرونا زنگ خطر جدی است و می‌تواند شرایط را شکننده کند و این تفکر نادرست است که با بهبود وضعیت، خطر کم شده، همچنین برای حضور دانش آموزان نیز در مدارس باید اعلام کنیم، در مناطقی که امکان استفاده از اینترنت و فضای مجازی وجود ندارند، بازگشایی مدارس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

کد خبر: ۶۹٬۰۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha