۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
نخستین سیگنال مثبت از مجلس به بازار سرمایه| نامه کمیسیون اقتصادی به رئیس جمهور درباره «دارا دوم»
اختصاصی بازار؛

نخستین سیگنال مثبت از مجلس به بازار سرمایه| نامه کمیسیون اقتصادی به رئیس جمهور درباره «دارا دوم»

صالحی، عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با اشاره به جزئیات جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی با روسای ۲۰ نهاد بورسی گفت: در این جلسه پیشنهادی مطرح شد که اگر بتوانیم «دارا دوم» را ۵ درصد ارزان تر در اختیار متقاضیان بگذاریم که این مسئله خود به خود میزان سوددهی دارا دوم را افزایش داده و ضرر و زیان مردم را در این بخش جبران می کند.

مسلم صالحی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار در تشریح جلسه ظهر کمیسیون اقتصادی با روسای ۲۰ نهاد بورسی گفت: در این جلسه درباره عرضه سهام دارا دوم بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی افزود: ما اگر دولت را در عرضه هر سهامی در بازار بورس مقصر ندادیم اما باید بدانیم که دولت در بخش عرضه «دارادوم» مقصر است چرا که عرضه این سهام از سوی دولت صورت گرفت.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس تصریح کرد: بنابراین در این جلسه مقرر شد تا دولت از طرق مختلف ضرر و زیان مردم را در این بخش - عرضه سهام دارادوم -جبران کند.

وی بیان داشت: در این جلسه پیشنهادی مطرح شد که اگر بتوانیم  خوراک «دارا دوم» را ۵ درصد ارزان تر در اختیار متقاضیان بگذاریم این مسئله خود به خود میزان سوددهی دارا دوم را افزایش داده و ضرر و زیان مردم را در این بخش جبران می کند.

صالحی تاکید کرد: البته این پیشنهاد از کمیسیون اقتصادی به کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ ارائه خواهد شد و همچنین مقرر شد در این زمینه نامه ای از سوی کمیسیون اقتصادی به رئیس جمهور نوشته شود تا ضرر و زیان مردم در موضوع دارا دوم جبران شود.

کد خبر: ۶۸٬۸۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha