۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
شرکت‌های فناور اردبیل به سوددهی مناسب رسیده‌اند
رئیس پارک علم و فناوری اردبیل:

شرکت‌های فناور اردبیل به سوددهی مناسب رسیده‌اند

اردبیل- ابراهیم پور، رئیس پارک علم و فناوری اردبیل گفت: شرکت‌های فناور و دانش بنیان استان با تولید محصولات متنوع به سوددهی رسیده‌اند.

حبیب ابراهیم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰ شرکت دانش بنیان در استان اردبیل محصولات فناورانه عرضه می‌کنند که عمده این محصولات خارج از استان و پایه صادراتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: با پذیرش ایده‌های جدید سعی در حمایت از این شرکت‌های کارآمد داریم تا با طی کردن مراحل مختلف خود را به مرحله تولید انبوه محصول و رقابت با شرکت‌های هم‌تراز برسانند که در این زمینه تولید بیش از ۲۵ محصول جدید در ۱۰ ماه اخیر در دستور کار پارک علم و فناوری قرار گرفته است.

رئیس پارک علم و فناوری اردبیل ادامه داد: در راستای حمایت از بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری به عنوان سه پایه توسعه استان شرکت‌های فناور و نوآور به کمک فعالان این بخش آمدند تا تحول اقتصادی و تولید ثروت در این سه بخش اتفاق بیفتد.

ابراهیم‌پور حمایت از صنایع خلاق و برگزاری استارت‌آپ‌ها را در راستای تقویت بخش فناورانه در سطح استان یادآور شد و بیان کرد: با پشتیبانی و حمایت همه جانبه استاندار اردبیل در مجموعه پارک علم و فناوری نسبت به پذیرش ایده‌های جدید در همه بخش‌ها اقدام شده تا بعد از ثبت اختراع و ابتکار مراحل رشد و همچنین تولید محصول با برندسازی آن در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فعالان پارک علم و فناوری از تمامی مزایای مناطق آزاد و تجاری استفاده کرده و بدون موانع مالیاتی، گمرکی و بیمه‌ای تولید محصول را با سودآوری انجام می‌دهند، گفت: ما در حال حاضر از واحدها و شرکت‌های فعال در این بخش حمایت می‌کنیم تا با گذر از مرحله تولید و عرضه و صادرات اشتغال‌زایی را نیز به عنوان یک رویکرد اصلی در استان مورد توجه قرار دهند.

کد خبر: ۶۸٬۷۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha