۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
کروم بوک های آموزشی ایسر رونمایی شدند
بررسی کروم بوک های ایسر

کروم بوک های آموزشی ایسر رونمایی شدند

سری لپ تاپ های آموزشی کروم بوک ایسر دارای نمایشگر قابل چرخش بوده و از حالت لپ تاپ به تبلت تبدیل می شوند، دارای پوشش ضد میکروبی هستند و تا ۱۰ ساعت دوام باتری دارند.

بازار؛ گروه فناوری اطلاعات: در هفته ای که گذشت کمپانی ایسر از پنج لپ تاپ جدید خود رونمایی کرد، تمامی آیتم های معرفی شده دارای محوریت آموزشی بوده و از جمله گزینه های مناسب برای مدارس محسوب می شوند؛ پنج آیتم رونمایی شده شامل چهار کروم بوک و یک مدل سیستم ویندوزی قابل تبدیل می باشند. دو مدل از کروم بوک‌ها از نوع تبدیل شدنی مجهز به پردازنده‌های اینتل بوده و از نمایشگر با قابلیت چرخش بهره می‌برند که باعث می‌شود کاربران بتوانند از لپ‌تاپ‌ها به عنوان تبلت استفاده کنند. در ادامه این گزارش به نقل از سایت «The Verge » به بررسی کرم بوک های مدل «ایسر اسپین ۵۱۲» و «ایسر اسپین ۵۱۱ »  و ویندوز ایسر خواهیم پرداخت.

کروم بوک های جدید ایسر دارای قابلیت کانورتبل بوده و مبتنی بر Intel هستند و به یک صفحه نمایش چند منظوره مجهز شده اند؛ این نمایشگرها دارای قابلیت چرخش کامل و تبدیل به یک تبلت هستند. chromebook های ایسر دارای اجزای سازنده با استاندارد مقاومت MIL-STD ۸۱۰H بوده و از عمر طولانی برخوردارند و با یک سپر جاذب ضد ضربه تقویت شده اند. از جمله نقاط قوت دیگر  این لپ تاپ ها، می توان به صفحه کیبورد چند منظوره اشاره کرد که دارای مقاومت بالا در برابر نفوذ مایعات و آب می باشند و در نوع خود بی نظیر هستند؛ بدنه، تاچ و نمایشگر این کروم بوک ها از یک لایه پوششی ضد میکروبی تشکیل شده و در برابر خراش مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. بدنه آلومینیومی و وزن ۱.۵۵ کیلوگرمی امکان حمل را برای  اکثر کاربران  تسهیل بخشیده است.

گفتنی است، لپ‌تاپ ایسر اسپین ۵۱۱ از نمایشگر ۱۱.۶ اینچی HD و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ بهره می‌برد. در حالیکه ایسر اسپین ۵۱۲ مجهز به نمایشگر ۱۲ اینچی +HD و نسبت تصویر ۳ به ۲ است. هر دو مدل با رم ۸ گیگابایتی، ظرفیت حافظه ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه خواهند شد. از دیگر مزیت های این دو مدل، می توان قدرت پردازنده ارتقاء یافته را نام برد، ایسر اسپین ۵۱۱ دارای  پردازنده اینتل N۴۵۰۰ می باشد و کروم بوک اسپین ۵۱۲ نیز از پردازنده اینتل N۵۱۰۰ بهره گرفته است که از جمله پرچمداران قدرتمند اکنون بازار می باشند؛ این دو کروم  بوک با پردازنده های قوی و پرسرعتی که در اختیار دارند یک جایگزین مناسب برای لپ تاپ های رده اولی بازار به شمار می آیند.

 از یک سو، Acer Chromebook Spin ۵۱۱ دارای باتری با طول عمر ۲۰ ساعت  می باشد و از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی MIPI و یک وب کم HDR با دید ۸۸ درجه بهره می برد، از اتصال به  Wi-Fi ۶ برخوردار است و  دو پورت تقویت شده USB ۳.۲ Type-A و بلوتوث ۵.۱ نیز در آن گنجانده شده است؛ این کروم بوک دارای قابلیت اتصال به شبکه های ۴G LTE نیز می باشد.

اما از سوی دیگر،  Acer Chromebook Spin ۵۱۲ دارای عمر باتری ۱۲ساعتی می باشد و همانند مدل دوقلویش از  یک دوربین ۸ مگا پیکسلی MIPI، یک وب کم HDR با دید زمینه ۸۸ درجه به همراه یک شاتر مخفی  بهره گرفته است، در این مدل نیز از دو پورت تقویت شده USB ۳.۲ Type-A، بلوتوث  ۵.۱ و Wi-Fi ۶ استفاده شده است، نمایشگر این مدل  از گلس Antimicrobial Corning Gorilla Glass پوشیده شده است که از خصیصه های منحصر به فرد کروم بوک های ایسر در سال های اخیر می باشد.

در نهایت ایسر از لپ‌تاپ ویندوزی جدید TravelMate Spin B۳ مجهز به کیبورد باداوم نیز رونمایی کرد که از پردازنده اینتل پنتیوم سیلور بهره می‌برد و حداکثر طول عمر باتری آن ۱۲ ساعت اعلام شده است. این مدل دارای صفحه لمسی مقاوم در برابر رطوبت است و صفحه نمایش آن با لایه ای از ضد میکروب کورنینگ گوریلا گلس پوشانده شده است. Travel Mate Spin B۳ دارای  قلم  Wacom AES، یک دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی HDR است و از  Wi-Fi ۶ و ۴G LTE  پشتیبانی می کند. همچنین، این مدل شامل یک صفحه کلید مقاوم است که می تواند لپ تاپ را به یک تبلت تبدیل کند و انحصارا مخصوص  کلاس های درس طراحی شده است.

 ایسر Chromebook  Spin ۵۱۲، با قیمت پایه ۴۲۹.۹۹ دلار در اوایل اسفند ماه رونمایی خواهد شد، ایسر Travel Mate Spin B۳  نیز از فروردین ماه  با قیمت اولیه ۳۲۹.۹۹ به بازار عرضه خواهد شد و در نهایت، Chromebook  Spin ۵۱۱ با قیمت ۳۹۹.۹۹  از بازارهای اروپا  در دسترس قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۶۸٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha