۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
استعفای رئیس بورس نهایی است| فردا، تصمیم‌ها درباره بورس گرفته می‌شود
طغیانی در گفتگو با بازار:

استعفای رئیس بورس نهایی است| فردا، تصمیم‌ها درباره بورس گرفته می‌شود

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن استعفای رئیس سازمان بورس خبر داد و مطرح کرد: فردا در جلسه کمیسیون درباره بورس تصمیم‌های نهایی گرفته خواهد شد.

بازار؛ گروه بورس: در این وانفسای ریزش‌های بورس، امروز جلسه ویژه‌ای برای بررسی عملکرد وزیر اقتصاد در قبال بورس، برگزار شد. در زمان برگزاری همین جلسه هم بود که خبر از استعفای رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار شنیده شد. با این حال، نمی‌توان به طور کامل ریزش بازار را گردن این افراد انداخت و باید با بررسی دقیق‌تر روی مسائل اقتصادی کشور، نهاد بورس را مورد بررسی قرار داد. به همین جهت باید فهمید در جلسه امروز که با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد در کمیسیون اقتصادی مجلس تشکیل شد، چه گذشت.

مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در رابطه با جلسه امروز اعضای این کمیسیون با وزیر اقتصاد اظهار کرد: رئیس مجلس هم در این جلسه حضور داشتند و به خاطر حضور دکتر قالیباف که صحبت مفصلی داشتند و هم وزیر اقتصاد، فرصت به پرداختن به باحث جزئی نشد و این جلسه به فردا انتقال داده شد.

وی اضافه کرد: فردا در کمیسیون اقتصادی مجلس، مباحث جزئی مربوط به بورس با حضور نمایندگان و اعضای سازمان انجام خواهد شد و مقدر است تصمیم‌هایی درباره جمع‌بندی مطالبی از این جلسه که نیاز به مصوبه دارد، در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوا مطرح و جمع‌بندی شود و قرار است مباحث و محورهای آن در جلسه فردا مشخص شود.

سخنگوی کمیسیون اقصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استعفای رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار حقیقت دارد، تصریح کرد: این خبر تأیید نهایی شده است، اما از خود آقای قالیباف اصل، صحت و سقم این مطلب را نشنیده‌ام و به نظر می‌رسد که استعفای ایشان نهایی است.

کد خبر: ۶۸٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha