۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
۲۹۴ هزار و ۳۹۳ خانوار زنجانی از وام یک میلیون تومانی بهره‌مند شدند 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

۲۹۴ هزار و ۳۹۳ خانوار زنجانی از وام یک میلیون تومانی بهره‌مند شدند 

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ۲۹۴ هزار و ۳۹۳ خانوارزنجانی از وام یک میلیون تومانی مرحله نخست کمک معیشتی کرونا بهره‌مند شدند.

محمدرضا یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بازار گفت: شیوع ویروس کرونا موجب خسارات بسیاری به کارگران شده است که در این زمینه حمایت‌های لازم از سوی وزارت تعاون صورت گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: تعداد خانوارهای استان ۳۵۸ هزار و ۸۶ خانوار با جمعیت یک میلیون و ۹۷ هزار و ۱۴۷ نفر است.

وی با بیان اینکه تعداد خانوارهای یارانه بگیر در استان ۳۳۵ هزار و ۴۳۴ است، افزود: همچنین تعداد افراد دریافت کننده معیشت بنزین ۸۳۸ هزار و ۵۹۱ نفر هستند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در این طرح به نیم دهک درآمدی پایین جامعه به تعداد سه میلیون نفر در کل کشور مبلغی به عنوان کمک معیشتی کرونا ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان پرداخت شد.

یوسفی با بیان اینکه تعداد خانوارهای نیم دهک پایین درآمدی استان برخوردار از کمک معیشتی کرونا ۱۷۱ هزار و ۶ خانوار  است، افزود: تعداد افراد نیم دهک پایین درآمدی استان برخوردار از کمک معیشتی کرونا ۳۸ هزار و ۱۰۴ نفر بوده است.

وی تصریح کرد: طبق آمار گرفته شده در استان زنجان ۲۹۴ هزار و ۳۹۳ خانوار زنجانی از وام یک میلیون تومانی مرحله نخست  طرح کمک معیشتی بهره‌مند شدندکه در واقع تعداد افراد بهره‌مند از این وام‌ها ۹۴۲ هزار و ۹۴۰ نفر بوده است.

کد خبر: ۶۸٬۶۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha