۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
تولید مواد ضدعفونی کننده در کارخانجات آذربایجان غربی افزایش یافته است
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی:

تولید مواد ضدعفونی کننده در کارخانجات آذربایجان غربی افزایش یافته است

ارومیه- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از افزایش ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده در کارخانجات استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، بهنام شهدی ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان با تاکید بر لزوم تنظیم بازار در آستانه عید نوروز و مباحث پیش آمده در خصوص شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا سودجویان وارد عمل شده و از مباحث مختلف پیش آمده سو استفاده کنند و قطعا با متخلفات در زمینه احتکار و گران فروشی برخورد می شود.

وی ادامه داد: برخی افراد از فرصت پیش آمده سو استفاده کرده و در عرضه برخی از محصولات و مایحتاج مردم خلل وارد کرده و باعث افزایش قیمت ها در بازار شده اند.

شهدی با اشاره ای به تولید مواد ضدعفونی در استان گفت: خوشبختانه هماهنگی های لازم با تولیدکنندگان برای تولید انبوه این محصولات انجام شده و هم اکنون برخی از این کارخانجات به صورت چند شیفته اقدام به تولید محصول می کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر سازمان صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف بر روی عرضه کالا و قیمت آن افزود: در این شرایط باید بیش از پیش نسبت به کنترل بازار و نظارت بر آن اقدام کرد.

وی همچنین از لغو نمایشگاه های بهاره در استان تا پایان سال خبر داد و گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری، نمایشگاه های بهاره در استان لغو شده است.

کد خبر: ۶٬۸۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha