۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
کوپرا فورمنتور با قلب آئودی وارد بازار می‌شود

کوپرا فورمنتور با قلب آئودی وارد بازار می‌شود

اس یو وی جدید سئات یعنی کوپرا فورمنتور به پیشرانه پنج سیلندر با حجم ۲.۵ لیتر مجهز به توربوشارژر با قدرت ۴۰۰ اسب بخار مجهز شده و شنیده‌ها حاکی از آن است که این اس یو وی به پیشرانه آئودی کیو۳ تجهیز شده است.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی تصاویری از اس یو وی جذاب سئات یعنی کوپرا فورمنتور منتشر شده است. این خودرو دستخوش تغییراتی قرار گرفته که مهم‌ترین آن فیس لیفت شدن است. شنیده‌ها حاکی از آن است که این اس یو وی مجهز به پیشرانه آئودی کیو۳ شده است. از آنجایی که سئات و آئودی زیر مجموعه گروه خودروسازی فولکس واگن هستند، احتمال این موضوع بسیار زیاد است. هرچند که گمانه زنی‌های در خصوص اشتراک گذاری پلت‌فرم این خودرو با محصولاتی مانند اشکودا اکتاویا نیز وجود دارد. این موضوع سبب دست یابی گروه فولکس واگن به تولید خودروهای جدید نیز خواهد شد.

فورمنتور به پیشرانه پنج سیلندر با حجم ۲.۵ لیتر مجهز به توربوشارژر با قدرت ۴۰۰ اسب بخار مجهز شده است. قدرت تولید شده در این پیشرانه توسط یک گیربکس دو کلاچه هفت سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو مجهز به سیستم چهارچرخ محرکت آئودی است.

هرچند که خودروسازان تمایل کمتری به توسعه سبد محصولی اس یو وی دارند، اما درخواست مشتریان در بازارجهانی آن‌ها را ترغیب به تولید خودروهای اس یو وی در کلاس‌های مختلف می‌کند.

کد خبر: ۶۸٬۲۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha