۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
نگاهی به ب‌ام‌و X۸ | بلندقامت جدیدی از باواریایی‌ها در راه است

نگاهی به ب‌ام‌و X۸ | بلندقامت جدیدی از باواریایی‌ها در راه است

بیش از ۱۰ روز است که تصاویر رندر فراوانی از محصول جدید گروه خودروسازی ب‌ام‌و که برپایه اس‌یو وی طراحی و ساخته خواهد شد، منتشر شده است که انتشار این تصاویر موجب شنیده شدن زمزمه‌ های ورود این بلند قامت باواریایی به بازار شده است.

بازار؛ گروه خودرو: بیش از ۱۰ روز است که تصاویر رندر (پرداخت صحنه) بسیاری از محصول جدید کمپانی ب‌ام‌و که برپایه اس‌یووی طراحی و ساخته خواهد شد و عضو جدید خانواده X خواهد بود، منتشر شده است. اگرچه از اوایل سال ۲۰۲۰ تاکنون بسیاری از نشریات مدل‌های بسیاری از رندرهای X۸ را انتشار دادند و زمزمه ورود این مدل به عضو بلندقامتان باواریایی‌ها بود. اما طی این دو روز اخیر تصاویر رندری که از سوی طراحان آزاد منتشر شده، حکایت بر این موضوع دارد که به‌زودی شاهد اس‌یووی اسپرت بزرگ ب‌ام‌و با نام X۸ خواهیم بود.

این خودروی بلندقامت باواریایی‌ها قرار است که در سال ۲۰۲۲ به جهان معرفی شود و آنچه که از تصاویر جدید برمی‌آید این است که X۸ با نسل دیگر از زبان جدید طراحی ب‌ام‌و مواجه خواهد بود. به عبارتی خطوط شارپ منقطع روی بدنه خواهد بود و المان جدید طراحی این خودروساز صاحب نام یعنی چراغ‌های دوبل نواری در کنار جلوپنجره مرتفع در جلو همچنان نمادی شده تا موافقان و مخالفان بسیاری را برای طراحی ب‌ام‌و در پی داشته باشد.

کد خبر: ۶۸٬۲۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha