۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
بانک اطلاعات نشان‌های صنایع دستی ایجاد می‌شود
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی:

بانک اطلاعات نشان‌های صنایع دستی ایجاد می‌شود

محمودیان، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی از ایجاد سامانه و بانک اطلاعات نشان‌های (برند) صنایع دستی خبر داد.

به گزارش بازار، پویا محمودیان با اشاره به اینکه فراخوان شناسایی و ثبت نشان‌های حوزه صنایع دستی در سایت‌های اطلاع رسانی وزارتخانه منتشر شده است افزود: فعالان و تولیدکنندگان صنایع دستی می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی وزارتخانه نوع محصول و نام نشان (برند) خود را با مشخصات کامل ثبت کنند این اقدام برای تشکیل بانک اطلاعات نشان‌های صنایع دستی کشور انجام می‌شود.

وی گفت: همچنین گزارش کاملی از نشان‌های (برند) موفق صنایع دستی برای ارائه به شورای جهانی صنایع دستی از بانک اطلاعات نشان‌های صنایع دستی تدوین خواهد شد.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی افزود: شرکت دادن تولید کنندگان صنایع دستی در رویدادها و مذاکرات تجاری با طرف‌های خارجی از دیگر اقداماتی است که پس از ثبت نشان‌های صنایع دستی در بانک اطلاعاتی انجام می‌شود.

خانم محمودیان معرفی نشان‌های موفق و الگو قرار دادن این نشان‌ها برای جوانان علاقه‌مند را از دیگر برنامه‌های تشکیل بانک اطلاعات نشان‌های (برند) صنایع دستی دانست و ابراز امیدواری کرد: هنرمندان و تولید کنندگان صنایع دستی با ثبت دقیق اطلاعات برند خود به ایجاد بانک اطلاعات صنایع دستی کمک کنند.

کد خبر: ۶۸٬۰۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha