۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
مشترکین زنجانی ۵۰ درصد گاز مصرف کردند
مدیرعامل شرکت گاز زنجان:

مشترکین زنجانی ۵۰ درصد گاز مصرف کردند

زنجان-مدیرعامل شرکت گاز زنجان گفت: در سه ماه پاییز امسال زنجانی ها در بخش خانگی۵۰ درصد مصرف گاز داشتند.

به گزارش بازار به نقل از شرکت گاز زنجان، موسی احمدلو گفت: در سه ماه پاییز امسال بخش خانگی۵۰ درصد، صنعت ۲۵ درصد، نیروگاه ۱۸ درصد وCNG ها نیز پنج درصد مصرف گاز داشتند. 

وی اظهار کرد: طی سال گذشته سهم مصرف گاز استان بیانگر ۳۶ درصد مصرف در بخش خانگی، ۲۷ تا ۳۰ درصد در نیروگاه ها، پنج درصد درCNG  های استان و ۳۰ درصد نیز در مابقی مصارف بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز زنجان گفت: آمارها نشان از ثبات مصرف گاز در همه بخش ها به غیر از بخش خانگی دارد که تا ۵۰ درصد افزایش یافته است و همین امر موجب شده است مصرف سوخت برخی از نیروگاه‌ها و صنایع محدود شود.

 احمدلو از پایش میزان مصرف گاز ادارات و دستگاه های اجرایی استان توسط کارشناسان این شرکت خبر داد و ابراز کرد: این طرح در پی برودت هوا و افزایش مصرف گاز و بر اساس بخشنامه ابلاغی از طرف معاون اول رییس جمهور به منظور مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه ادارات دولتی  باید در مصرف گاز خود نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد صرفه جویی کنند؛ افزود: تاکنون در تمامی دستگاه های اجرایی استان پنج هزار و ۱۰۷ مورد بازرسی و پایش انجام شده است که در صورت عدم رعایت موارد اعلامی پس از اخطار کتبی با قطعی گاز مواجه می شوند.

کد خبر: ۶۸٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha