۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
انتقاد مردم آذربایجان شرقی از قطعی برق بدون اطّلاع قبلی
فیلم استان‌ها؛

انتقاد مردم آذربایجان شرقی از قطعی برق بدون اطّلاع قبلی

تبریز- مردم آذربایجان شرقی از قطع چندباره برق بدون اطلاع قبلی که موجب وارد شدن خسارت به لوازم الکتریکی منزل و محل کارشان شده است گلایه دارند.

به گزارش بازار، علاوه بر مردم، استاندار آذربایجان شرقی نیز در جلسه اضطراری قطعی های مکرّر برق از خاموشی‌های بدون اعلام قبلی اخیر، انتقاد کرد و گفت: ساعت‌های خاموشی باید در اختیار استان قرار بگیرد.

محمدرضا پورمحمدی افزود: قطعی برق در مصارف خانگی نخواهیم داشت و در صورت نیاز قطعی‌ها با هماهنگی‌های لازم در بخش صنایع انجام می‌شود.

وی از مردم استان به دلیل مشکلاتی که به علت قطعی برق در زندگی روزمره و واحدهای تولیدی ایجاد شد، عذرخواهی کرد و ادامه داد: ما نگران این هستیم که نیروگاه تبریز به دلیل قدیمی بودن از مدار خارج شود این نیروگاه باید بازتوانی شود و فن آوری آن تغییر یابد که کار کوتاه مدتی نیست.

پورمحمدی تاکید کرد: ضروری است برق مصارف خانگی و مسکونی به هیچ وجه قطع نشود و برق مصارف صنعتی و تولید کنندگان نیز با تشکیل کمیته‌ای به ریاست معاونت اقتصادی استانداری و با حضور مدیران برق، صمت، شهرک‌های صنعتی استان و همچنین نمایندگان صنایع در صورت نیاز نسبت به قطعی برق با زمان بندی و اطلاع قبلی اقدام شود.

استاندار با بیان اینکه برق چاه‌هایی که آب شرب تبریز را تامین می‌کنند نباید قطع شو، د گفت: برق شرکت‌های استراتژیکی که دارای ضریب ایمنی هستند نیز به هیچ وجه قطع نشود.

وی از شهروندان در خواست کرد در مصرف بهینه برق و گاز همکاری و صرفه جویی کنند تا زمستان را نیز همچون تابستان بتوانیم با مدیریت و همراهی سپری کنیم.

پورمحمدی اضافه کرد: مذاکراتی نیز با وزیر نیرو انجام خواهم داد تا خاموشی‌ها در استان ما به حداقل برسد.

کد خبر: ۶۷٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha