۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
استارتاپ‌های فرهنگی راه‌اندازی می‌شود 
رئیس پارک علم و فناوری اردبیل:

استارتاپ‌های فرهنگی راه‌اندازی می‌شود 

اردبیل- ابراهیم پور، رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: در حمایت از فعالان بخش فرهنگی و اجتماعی تلاش می‌کنیم تا با مشارکت و همکاری نهادهای این حوزه استارتاپ‌ها و رویدادهای شتاب فناورانه را برگزار کنیم.

حبیب ابراهیم‌پور در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در قالب تفاهمنامه مشترک با سازمان تبلیغات اسلامی سعی داریم تا با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی از ظرفیت علمی و قدرت فناوری‌های جدید و تکنولوژی‌های مدرن استفاده کنیم تا کاهش و کمتر شدن آسیب‌های اجتماعی را در سال‌های آینده شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: در این زمینه پارک علم و فناوری اعلام آمادگی کرد تا به تناسب توان نیروی انسانی خلاق و ایده‌پرداز در کنار برگزاری استارتاپ‌های فرهنگی، زمینه‌ای مساعد برای بررسی و تحلیل عوامل مؤثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی را انجام داده و به نوعی التهاب و نگرانی خانواده‌ها را تعدیل کند.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: قطعا استفاده از ظرفیت علمی می‌تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقا سلامت روحی، روانی و همچنین جسمی کمک کند که ما اعلام آمادگی کردیم به عنوان یک مجموعه فناورانه و علمی در حل مشکلات و مسائل متعدد ورود پیدا کرده و به تقویت نهاد فرهنگی، معنوی و مذهبی در جامعه کمک کنیم.

ابراهیم‌پور افزود: در کنار همه پیشرفت‌ها و توسعه علمی، ضرورت دارد مقوله ارزشی و معنوی در جامعه مورد توجه قرار گیرد چرا که تمسک به این عناصر و مبانی اعتقادی و مذهبی زمینه‌ساز تحول در جامعه خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:‌ در همین زمینه قرار شد تا جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف فرهنگی با نگاه فناورانه و حل مسائل در نظر گرفته شود تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های به وجود آمده بتوانیم یک حرکت تأثیرگذار و مؤثری را در این بخش انجام دهیم.

ابراهیم‌پور اضافه کرد: پارک علم و فناوری استان در همه بخش‌ها با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و تشکل‌های مردم‌ نهاد با محور قرار دادن جوانان خلاق و نوآور سعی می‌کند تا مسائل و مشکلات متعددی که در استان وجود دارد مورد رصد و پایش قرار داده و راهکار مناسب و متقنی را در حل آنها ارائه کند.

کد خبر: ۶۷٬۵۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha