۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
اولین محموله رزین اردبیل عازم ازمیر ترکیه شد/ بهره برداری از فازهای تکمیلی کارخانه در سال آینده
معاون استاندار اردبیل:

اولین محموله رزین اردبیل عازم ازمیر ترکیه شد/ بهره برداری از فازهای تکمیلی کارخانه در سال آینده

اردبیل - عزیزی، معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: اولین محموله تولید کارخانه رزین و رنگ رضی به شهر ازمیر ترکیه ارسال شد تا این محصول با ارزش در آن سوی مرزها مورد استفاده قرار گیرد.

ارژنگ عزیزی در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: امروز و در سال جهش تولید شاهد افتتاح آزمایشی کارخانه تولید رزین و رنگ شهرک صنعتی همرنگ شهید همرنگ رضی بودیم که در فاز اول توان تولید سه هزار تن محصول با کیفیت را دارد.

وی تصریح کرد: رزین تولید شده در این کارخانه از ارقام الکید و محصول با کیفیتی است که می‌تواند مشتریان خارجی متعددی را داشته باشد و بیشترین هدف‌گذاری ما صادرات این محصولات است.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل به سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد ریالی در این مجموعه تولیدی اشاره کرد و گفت: با اشتغال ۶۰ نفر این مجموعه تولید خود را آغاز کرده و در فاز نهایی قادر است ظرفیت تولید و اشتغال خود را بالا ببرد.

عزیزی به ارزآوری سه میلیون دلاری صادرات این محصولات اشاره کرد و افزود: در گام اول کشورهای همسایه هدف صادراتی این کارخانه است که در سال‌های بعدی می‌توانیم به کشورهای مختلف صادرات محصولات را انجام داده و شرایط مناسبی را در تولید و ارزآوری به وجود آوریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: اولین محموله این کارخانه از شهر رضی به مقصد ازمیر ترکیه بارگیری شد تا در کشورهای خارجی امکان مصرف این محصولات با مرغوبیت و کیفیت بالا را شاهد باشیم.

عزیزی اضافه کرد: فازهای تکمیلی این کارخانه در سال آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد تا در شهرک صنعتی رضی که از یک استقبال خوب و توان سرمایه‌گذاری بالایی برخوردار شده، تنوع تولید محصولات و عرضه و صادرات آنها را شاهد باشیم.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: در شهرک صنعتی رضی زیرساخت‌های لازم فراهم شده تا مجموعه‌های تولیدی بتوانند با کمترین دغدغه و بیشترین فراغ بال تولید خود را به شکل مطلوب و مناسب انجام دهند.

کد خبر: ۶۷٬۵۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha