۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
بهداشت اجازه بازگشایی تالارها را نمی‌دهد/ تعطیلی ۲۶ تالار در زنجان
رئیس اتحادیه تالار و رستوران‌ داران زنجان:

بهداشت اجازه بازگشایی تالارها را نمی‌دهد/ تعطیلی ۲۶ تالار در زنجان

زنجان- بازرگان، رئیس اتحادیه تالار و رستوران‌داران زنجان گفت: با وجود اخذ مجوز از ستاد کرونا، بهداشت اجازه بازگشایی تالارها دراستان زنجان را نمی‌دهد.

محمد بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار گفت: اوایل دی ماه مجوز بازگشایی تالارها از ستاد کرونای استان اخذ شده اما تاکنون بازگشایی تالارها صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه اداره بهداشت اجازه فعالیت تالارهای پذیرایی در زنجان را نمی‌دهد، تصریح کرد: این در حالی است که خود علوم پزشکی مجوز فعالیت را صادر کرده است.

رئیس اتحادیه تالار و رستوران‌داران زنجان افزود: کارشناسان اداره بهداشت با مراجعه به تالارها اعلام کرده‌اند که در صورت برگزاری مراسم پلمب خواهند شد وتالارداران نیز از ترس پلمب شدن مراسمی برگزار نکرده‌اند.

بازرگان با اشاره به اینکه مالک هر تالار دو میلیون تومان برای خوداظهاری مجوز بازگشایی هزینه کرده است، گفت: متاسفانه پیگیری‌ها تاکنون نتیجه‌ای نداشته و تالارها همچنان تعطیل هستند. 

وی گفت: تالارهای پذیرایی یک سال است که تعطیل هستند و در این یک سال متحمل خسارات بسیاری شده‌اند و این در حالی است که برق و آب و همه مصارف آنها تجاری محاسبه می‌شود.

رئیس اتحادیه تالار و رستوران داران زنجان با اشاره به بیکاری یک هزار و ۵۰۰ کارگر تالارهای زنجان گفت: همچنین ۱۲ تالاردار نسبت به ابطال مجوز خود اقدام کرده و ۱۴ تالار که از زمان مجوز آنها گذشته اقدام به تمدید نکرده‌اند.

کد خبر: ۶۷٬۵۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha