۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
پایداری گاز طبیعی در مناطق کوهستانی نیازمند مصرف بهینه است
مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز:

پایداری گاز طبیعی در مناطق کوهستانی نیازمند مصرف بهینه است

تبریز- مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز گفت: با توجه به برودت هوا به ویژه در مناطق کوهستانی، انتقال مستمر و پایداری گاز طبیعی در این مناطق نیازمند همراهی مردم در مصرف بهینه گاز است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی منطقه هشت عملیات انتقال گاز، فیروز خدایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و برودت هوا در کشور به ویژه در مناطق کوهستانی و سخت عبور، گذر مطمئن و موفق از فصل سرما و پایداری گاز طبیعی در همه بخش ها به ویژه بخش خانگی مستلزم تعامل همگانی و رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی است.

وی یادآوری کرد: نیروهای منطقه هشت با آمادگی حداکثری در تمامی تاسیسات تقویت فشار گاز و مراکز بهره برداری و انجام تعمیرات و آماده‌سازی تاسیسات، ارتقای راندمان و کارکرد توربین ها، رفع کمبودهای ابزاری و تامین امکانات و اقلام مورد نیاز، تمام تلاش خود را برای انتقال پایدار گاز به کار می گیرند تا زمستان امسال بدون قطعی گاز سپری شود.

خدایی  تاسیسات و مراکز بهره برداری این منطقه عملیات انتقال گاز را بسیار با اهمیت و حساس دانست و گفت: مسوولان تاسیسات و مراکز بهره برداری باید با تلاش و تدوین برنامه زمان بندی شده، وظایف خود را هدفمند پیگیری کرده و تمام توان خود را برای رفع چالش ها و کمبودهای سازمانی بکار گیرند.

منطقه هشت انتقال گاز از مناطق دهگانه شرکت انتقال گاز ایران است که با سه هزار و ۷۰۰ کیلومتر خط انتقال و ۹ تاسیسات تقویت فشار، گاز تحویلی از مبادی تولید را به استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و بخشی از استان های زنجان، کردستان و گیلان و پایانه صادراتی انتقال می دهد.

کد خبر: ۶۷٬۴۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha