۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
تخم مرغ در زنجان با قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود
معاون استاندار زنجان:

تخم مرغ در زنجان با قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود

زنجان-آبی پور،معاون استاندار زنجان گفت: عرضه تخم مرغ فله ای شانه ای تنها با قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان در استان زنجان عرضه خواهد شد. 

محمدرضا آبی پور در گفتگو با خبرنگار بازار به قیمت تخم مرغ در استان زنجان اشاره کرد و گفت: عرضه تخم مرغ فله‌ای شانه‌ای تنها با قیمت ۱۷ هزارو ۵۰۰ تومان در استان عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه عرضه تخم مرغ بالاتر از این قیمت غیر قانونی است، اظهار کرد: دراین میان بازرسان اتحادیه تخم مرغ فروشان و بازرسی اداره کل صنعت معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان برخورد لازم را خواهند داشت.

معاون اقتصادی استاندار زنجان گفت: عرضه تخم مرغ با قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان الزامی است و باید عرضه کنندگان این را رعایت کنند. 

آبی پور به تشدید نظارت‌ها بر بازار عرضه کالا و خدمات دراستان تاکید کرد و گفت: تاپایان سال بازرسی از اصناف تشدید می‌شود و معاونت بازرسی اداره کل صمت استان مکلف است که نسبت به اطلاع رسانی گسترده در خصوص کالاهای مشمول قیمت گذاری برای اطلاع مردم و نظارت مؤثر اقدامات لازم را مد نظر قرار دهد. 

وی ابراز کرد: تشدید بازرسی و نظارت از اصناف دراستان آغاز شده و با افرادی که درحوزه عرضه و تأمین کالای اساسی و مورد نیاز مردم نابسامانی ایجاد کنند بدون اغماض با آنها برخورد قانونی صورت می گیرد. 

کد خبر: ۶۷٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha