۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
نفت پارس، شرکت برتر در چهارمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت/ سهام شنفت در آستانه پرواز قرار می گیرد؟
تحلیل نمادهای بورسی؛

نفت پارس، شرکت برتر در چهارمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت/ سهام شنفت در آستانه پرواز قرار می گیرد؟

نفت پارس توانست طی چهار دوره شرکت در این جایزه که بر اساس مدل EFQM ارزیابی می شود، به سرعت رتبه تعالی خود را ارتقا داده و به رتبه نخست در بین ۱۵۰ سازمان دیگر، دست یافته است.

بازار- وحید بلالی: همایش پایانی و مراسم اعطای جوایز به سازمان های برگزیده چهارمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت، در روز یکشنبه چهارم اسفندماه، در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه برگزار شد. در این همایش که با حضور ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام، فتاح رییس بنیاد مستضعفان و جمعی از مدیران ارشد نهادهای مهم کشور برگزار شد، شرکت نفت پارس(وابسته به گروه توسعه اقتصادی تدبیر) موفق شد که با دستیابی به بالاترین امتیاز در فرآیند ارزیابی، به عنوان رتبه نخست و شرکت برتر این دوره معرفی شده و تندیس بلورین جایزه ملی تعالی و پیشرفت را دریافت نماید.

وضعیت بنیادی شرکت نفت پارس چیست؟
نفت پارس توانست طی چهار دوره شرکت در این جایزه که بر اساس مدل EFQM ارزیابی می شود، ضمن تعریف و اجرای پروژه های بهبود، به سرعت رتبه تعالی خود را ارتقا داده و از تقدیرنامه سه ستاره در ارزیابی سال ۱۳۹۷، با سه پله صعود، به تندیس بلورین جایزه در ارزیابی سال ۱۳۹۸ و رتبه نخست در بین ۱۵۰ سازمان دیگر، دست یابد.
حمیدرضا خلیلی، مدیرعامل شرکت نفت پارس، پس از دریافت تندیس بلورین چهارمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت، موفقیت بدست آمده را مرهون تلاشهای همکاران خود در شرکت نفت پارس دانست که دو مسیر پیشرفت و کمک به محرومین را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده است.
شرکت نفت پارس به عنوان اولین شرکت تولید کننده محصولات روانکار نفتی در کشور، در سال ۱۳۳۷ تاسیس و بیش از ۶۱ سال است که به فعالیت خود ادامه می دهد. این شرکت به عنوان اولین شرکت بورسی ایران، در سال ۱۳۴۶ وارد بازار سرمایه شد و طی سه سال اخیر در نتیجه عملکرد درخشان و سرمایه گذاری های ارزشمند انجام شده، یکی از پربازده ترین سهم های فعال در بازار سرمایه است. ارزش بازار شرکت نفت پارس در بورس، از سال ۱۳۹۶ تا کنون، رشد ده برابری را تجربه نموده است.

وضعیت تکنیکال نماد «شنفت»

سهام این شرکت با نام شنفت در دی و بهمن سال جاری رشد خوبی را آغاز کرده بود و به تارگت مناسبی رسیده است، این نماد دو هفته در حال نوسان بوده و یک پهنه منظم را در الگوی هفتگی و روزانه خود ساخته است، قیمت این نماد در محدوده ۲۶۰۰ تومان بوده و قیمت های بالای ۳۰۰۰ تومان را در آینده تجربه خواهد کرد، عملکرد مناسب این شرکت می تواند رشد آن را به تعجیل بیندازد.

اولین تارگت قیمتی این سهم سه هزار تومان بوده و در مرحله بعد به قیمت های ۳۳۰۰ و ۴ هزار تومان نیز دست خواهد یافت. نوسان دو هفته ای، مثلثی عرضی ساخته است که به سان یک فنر سهم را به داخل خود جمع کرده که به یکباره رهاشده و به تارگتهای مد نظر خواهد رسید.

این شرکت در مقایسه با شرکت های هم رده خود مانند شتران، هنوز سود خود را شروع نکرده و در صورت آغاز، می تواند سود خوبی برای سهامدار خود برساند.

کد خبر: ۶٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha