۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
طرحی برای روستاهای تشنه خراسان جنوبی/عطش روستاییان مهار می شود
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی:

طرحی برای روستاهای تشنه خراسان جنوبی/عطش روستاییان مهار می شود

بیرجند- قندهاری، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی گفت: برای تامین آب شش روستای محروم استان طرح تأمین آب سالم و پایدار توسط شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی تهیه شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی، احمد قندهاری در بازدید از روستاهای استان خراسان جنوبی بیان کرد: تلاش می کنیم با هماهنگی شرکت آب و فاضلاب استان و دیگر دستگاه‌های اجرایی، تعداد روستاهای استان که با تانکر آبرسانی می‌شوند را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه در این راستا یک تیم کارشناسی تا پایان ماه جاری از روستاهای دارای مشکل کم آبی بازدید می کنند، افزود: پس از تهیه و ارایه گزارش‌های مربوطه در خصوص چگونگی تأمین آب سالم و پایدار از طریق افزایش تخصیص، ایجاد سازه‌های ساده جهت برداشت آب و غیره تصمیمات اجرایی لازم اتخاذ خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: برای شش روستای باغ سنگی، کلاته بلوچ، سولابست، برقلک، گل نی و جلاران طرح تأمین آب سالم و پایدار توسط شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی تهیه شده است.

قندهاری افزود: این طرح طی هفته‌جاری در جلسه هماهنگی که با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و برخی دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار می‌شود، بررسی خواهد شد.

کد خبر: ۶۷٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha