۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
۵۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی واحدهای مسکونی روستایی در لرستان اختصاص یافت
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان:

۵۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی واحدهای مسکونی روستایی در لرستان اختصاص یافت

لرستان- رضایی، مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: ۵۷۰ میلیارد تومان برای بازسازی و نوسازی مسکن روستایی در استان اختصاص یافته که ۱۱۴ میلیارد تومان آن به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

مسعود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: امسال عملیات بهسازی و نوسازی ۱۰ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی را در دستور کار قرار داده‌ایم که کل تسهیلاتی که برای این دو مقوله در نظر گرفته شده ۵۷۰ میلیارد تومان است البته ۱۱۴ میلیارد تومان از آن به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی افزود: امسال شش هزار و ۵۰۰ سهمیه برای بازسازی مسکن روستایی داریم که تاکنون حدود پنج هزار مورد آن ابلاغ شده و از این تعداد هم حدود دو هزار و ۷۵۰ مورد به سیستم بانکی معرفی و هزار و ۱۰۰ قرارداد بسته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان عنوان کرد: میزان این تسهیلات، ۵۰ میلیون تومان با سود چهار درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله است، البته کمک‌های بلاعوضی هم در نظر گرفته‌ایم.

رضایی ادامه داد: در بحث بازسازی مناطق روستایی و شهری هم تاکنون حدود دو هزار و ۹۵۰ مورد آن ابلاغ شده که همه آنها به سیستم بانکی معرفی شدند و هزار و ۵۰ مورد عقد قرارداد شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

کد خبر: ۶۷٬۰۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha