۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
۶ هزار و ۵۵۰ فقره تسهیلات کرونایی در زنجان پرداخت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۶ هزار و ۵۵۰ فقره تسهیلات کرونایی در زنجان پرداخت شد

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان از پرداخت شش هزار و ۵۵۰ فقره تسهیلات کرونایی در استان خبر داد و گفت: با پرداخت این میزان تسهیلات، اشتغال ۱۰ هزار و ۸۲۱ نفر تثبیت شد.

محمدرضا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا بسیاری از مشاغل دچار آسیب شدند، گفت: در این میان دولت پرداخت تسهیلات لازم به متقاضیان را در دستور کار قرار داد.

وی اظهار کرد: دراین زمینه ۱۳هزار و ۷۰۰ فعالیت در زنجان شناسایی شد که این تعداد به علت بیماری کرونا دچار آسیب شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: از این تعداد ۱۱ هزار نفر در سامانه کار ثبت نام کردند که پرونده این تعداد مورد بررسی قرار گرفت.

یوسفی از پرداخت شش هزار و ۵۵۰ فقره تسهیلات کرونایی در زنجان خبر داد و تاکید کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات اشتغال ۱۰ هزار و ۸۲۱ نفر تثبیت شد.

وی تسهیلات پرداختی این تعداد پرونده را بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان تسهیلات توسط ۹ بانک عامل در استان به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان تصریح کرد: مشاغل آسیب دیده از کرونا در ۱۳ رسته برای دریافت تسهیلات کرونایی در سامانه کارا ثبت نام کردند و تنها هدف دولت از پرداخت تسهیلات تثبیت و حفظ اشتغال است.

یوسفی گفت: زنجان در پرداخت تسهیلات کرونایی عملکرد بسیار خوبی در سطح کشور دارد.

کد خبر: ۶۷٬۰۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha