۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
جریمه ۱۹ میلیارد ریالی قاچاقچی پارچه در همدان/ محموله زیر بار علوفه جاسازی شده بود
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد:

جریمه ۱۹ میلیارد ریالی قاچاقچی پارچه در همدان/ محموله زیر بار علوفه جاسازی شده بود

همدان - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۱۹ میلیارد ریالی قاچاقچی پارچه در همدان خبر داد و گفت: پارچه های قاچاق زیر بار علوفه جاسازی شده بود.

داریوش جودکی در گفتگو با خبرنگار بازار از جریمه ۱۹ میلیارد ریالی قاچاقچی پارچه در همدان خبر داد و افزود: متهم توسط تعزیرات حکومتی علاوه بر ضبط کالابه پرداخت جزای نقدی نیز محکوم شد.

جودکی گفت: بر اساس گزارش نیروی انتظامی فردی مقادیر زیادی پارچه قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۷۸ میلیون و ۴۱۴ هزار و ۳۳۰ ریال را به طرز ماهرانه ای در زیر بار علوفه جاسازی کرده بود.

وی افزود: متهم بار را از اهواز بارگیری و به وسیله خودرو کامیون به سمت استان های غربی حمل می کرد که در همدان به دام افتاد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: شعبه سوم تعزیرات حکومتی استان همدان پس از جری تشریفات قانونی و صدور رای مقتضی متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ ۱۹ میلیارد و ۷۸ میلیون و ۴۱۴ هزار و ۳۳۰ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که پس از تایید در شعبه تجدید نظر و قطعیت رای پرونده هم اکنون در اجرای احکام در حال اجراست.

جودکی از مردم بابت ارسال گزارش و همکاری با تعزیرات حکومتی استان همدان قدردانی کرد و گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانهwww.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ اعلام کنند.

کد خبر: ۶۶٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha