۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
تسهیلات بانکی برای اهالی فرهنگ استان یزد تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت می شود
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد:

تسهیلات بانکی برای اهالی فرهنگ استان یزد تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت می شود

یزد- سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با اشاره به صدور دستورالعمل جدید پرداخت تسهیلات کرونا به اصحاب فرهنگ و هنر، از پرداخت تسهیلات تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان به اصحاب فرهنگ و هنر در این استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد، عماد تشکری با بیان اینکه تشکیل انجمن صنفی یا شرکت تعاونی برای گروه‌های این حوزه می‌تواند، یاری‌رسانی به این قشر را تسهیل کند، ابراز کرد:  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویژه تسهیلات کرونا اصحاب فرهنگ و هنر را در کشور در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه تسهیلات با نرخ سود ۱۲ درصد و طی اقساط ۲۴ ماهه بوده و مشمول دوره تنفس تا پایان خردادماه سال آینده به هنرمندان پرداخت می شود، افزود:  سقف تسهیلات در گروه‌های مختلف فرهنگی و هنری  متفاوت است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد بیان کرد: فعالیت‌ها و مشاغل مطبوعاتی، رسانه‌ای و تبلیغاتی از ۷۵ تا ۲۸۵ میلیون تومان، مشاغل سینمایی، سمعی و بصری از ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان، آموزشگاه‌های هنری، اساتید، هنرمندان و مربیان هنری، کانون‌های سرگرمی‌های نمایشی و زیرمجموعه های مشاغل هنری از ۲۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان، دفاتر خدمات زیارتی ۱۲۰ میلیون تومان، مدیران کاروان و کارگزاران خدمات زیارتی ۲۰ میلیون تومان، موسسات مردمی فرهنگی قرآن و عترت، مدرسان، مربیان و فعالان قرآنی از ۹ تا ۲۰۰ میلیون تومان و ناشران براساس رتبه از ۲۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.

تشکری با بیان ایکه مرجع رسیدگی و تایید درخواست‌ها و اطلاعات تخصصی متقاضیان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است، گفت: اصحاب فرهنگ و هنر با مراجعه به سامانه کارا kara.mcls.gov.ir و بخش تسهیلات کرونا فرهنگ و هنر، ثبت نام کنند.

وی افزود:  اشخاصی که قبل از دستوررالعمل جدید از تسهیلات کرونا استفاده کرده‌اند، مجددا می‌توانند مابه التفاوت مبلغ درخواستی را دریافت کنند.

کد خبر: ۶۶٬۷۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha