۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
وجود ۶۵ مرکز خرید گندم شبکه تعاون روستایی
مدیر تعاون روستایی خوزستان خبر داد:

وجود ۶۵ مرکز خرید گندم شبکه تعاون روستایی

اهواز - مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: مراکز خرید گندم شبکه تعاون روستایی ۶۵ مرکز و کلزا ۴۱ مرکز است که می‌تواند در خریداین محصولات بسیار تسهیل ایجاد کند.

جمشید بنی فری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به بارندگی‌های مناسب، سال زراعی خوبی را متصور هستیم و امیدواریم بتوانیم رکورد خرید گندم و کلزا را در فصل خرید بزنیم.

وی ادامه داد: از این رو اقدامات اولیه در خصوص استاندارد سازی باسکول ها، رطوبت سنج ها و بهداشت مراکز خرید یا انجام گرفته و یا مراحل پایانی خود را سپری می کنند و پیگیری های لازم به تمامی شهرستانها برای تکمیل اقدامات انجام گرفته است و تقریبا تمامی شرایط برای کار بزرگ خرید گندم و کلزا صورت گرفته است.

مدیر تعاون روستایی خوزستان اضافه کرد: در سال زراعی گذشته تعاون روستایی استان موفق به خرید بیش از ۹۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان شد که یک رکورد کم نظیر به شمار می آید و پیش بینی می شود این رقم در سال زراعی آینده به بیش از یک میلیون تن برسد.

بنی فری بیان کرد: همچنین در زمینه خرید دانه روغنی کلزا ۳۰ هزار تن در سال زراعی گذشته از کشاورزان انجام گرفته و پیش بینی می شود این رقم با افزایش چشمگیری در سال زراعی آینده روبه رو شود.

وی در پایان گفت: مراکز خرید گندم شبکه تعاون روستایی ۶۵ مرکز و کلزا ۴۱ مرکز است که می تواند در خرید گندم و کلزا کشاورزان بسیار تسهیل ایجاد کند.

کد خبر: ۶٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha