۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
بافت‌های فرسوده و تخریبی سرخه بهسازی می‌شود
استاندار سمنان:

بافت‌های فرسوده و تخریبی سرخه بهسازی می‌شود

سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه بافت‌های فرسوده و تخریبی سرخه بهسازی می‌شود، گفت: تأمین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در بافت قدیمی این شهرستان در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر سرخه به میزبانی دفتر خود اظهار داشت: یکی از اولویت‌های دولت ساخت واحدهای مسکونی در بافت‌های قدیمی و تخریبی شهرها است. ‌

وی بابیان اینکه استانداری سمنان با رعایت قوانین مربوطه و در حد مقدورات آمادگی دارد تا در تأمین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در شهرستان سرخه همکاری کند، افزود: تعیین معابر در راستای اجرای این پروژه در دستور کار است.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه این موضوع در گروه ماده پنج مطرح و ضمن انجام تفاهم با مالکان نسبت به تهیه زمین با مشارکت مالکان اقدام می‌شود، افزود: برای تکمیل پروژه احداث پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی سرخه اقدامات لازم انجام خواهد شد.

آشناگر بابیان اینکه پیگیری برای عمل به تعهدات دستگاه‌های اجرایی در راستای تکمیل این پروژه ضروری است، گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در خصوص تخصیص اعتبار پروژه کنارگذر سرخه مساعدت لازم را به انجام رساند.

وی افزود: برای تکمیل فاز دوم ورزشگاه شهرستان سرخه که از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان است، تخصیص لازم انجام خواهد شد.

کد خبر: ۶۶٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha