۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
مطالعات منطقه نمونه گردشگری علیصدر به پایان رسید
مدیرکل میراث‌فرهنگی همدان:

مطالعات منطقه نمونه گردشگری علیصدر به پایان رسید

همدان - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از اتمام منطقه نمونه گردشگری علیصدر خبر داد و گفت: منتظر مصوبه کارگروه گردشگری استان برای اعلام فراخوان و جذب سرمایه­‌گذار بخش خصوصی هستیم.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، علی مالمیر گفت: با توجه به ظرفیت خوب علیصدر و اتمام مطالعات منطقه نمونه گردشگری علیصدر، مهم‌ترین و بهترین منطقه نمونه برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، منطقه ویژه گردشگری غار علیصدر در شهرستان کبودرآهنگ است.

وی گفت: مطالعات منطقه نمونه گردشگری غار علیصدر به اتمام رسیده و به شرکت سیاحتی نیز ابلاغ شده و منتظر مصوبه کارگروه کار وگردشگری استان برای اعلام فراخوان و جذب سرمایه­‌گذار بخش خصوصی هستیم.

مدیرکل میراث­‌فرهنگی، گردشگری و صنایع­‌دستی استان همدان گفت: در روستای علیصدر به‌دلیل نبود بافت تاریخی، جداره‌سازی کوچه‌ها را الگوسازی و طراحی کردیم تا به‌عنوان سایت گردشگری جدید برای گردشگران جذاب باشد و برای این امر از اعتبارات ملی ۴۴۰ میلیون تومان جذب شد.

مالمیر ادامه داد:  مطالعات مجموعه «قلی‌آباد» با پیگیری فرماندار در سال گذشته به اتمام رسیده و منتظر مصوبات کارگروه شهرستان و استان به‌منظور ورود بخش دولتی در زیرساخت­‌ها و بخش خصوصی در اجرای پروژه هستیم.

کد خبر: ۶۶٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha