۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
عوامل فرصت طلب و سوء استفاده‌گر در سیستم مالیاتی کشور حذف شوند
نماینده مردم دشت ورامین در مجلس:

عوامل فرصت طلب و سوء استفاده‌گر در سیستم مالیاتی کشور حذف شوند

ورامین- نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظام مالیاتی پشتوانه بودجه کشور است، گفت: عوامل فرصت طلب و سواستفاده‌گر در سیستم مالیاتی کشور حذف شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین نوش آبادی صبح یکشنبه در جلسه مشترک رؤسای ادارت شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا که در اداره اقتصاد و دارایی ورامین برگزار شد، با تاکید بر حذف عوامل فرصت طلب و سواستفاده گر در سیستم مالیاتی کشور اظهار داشت: باید فرهنگ نظام مالیاتی میانمردم نهادینه شود.

وی با بیان اینکه نقش مالیات در نظام بودجه ریزی کشور بسیار با اهمیت است گفت: طی ایام کرونا از دستگاه مالیاتی کشور انتظار است انعطاف بیشتری در وصول مالیات داشته باشد.

رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی عنوان داشت: مالیات پرداخت شده توسط افراد هزینه عمران و آبادانی کشور می شود و از این مالیات ها برنامه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی و امنیتی در کشور تامین می شود لذا باید نسبت به ان توجه ویژه وجود داشته باشد.

نوش آبادی افزود: نظام مالیاتی پشتوانه بودجه کشور است و در صورتی که نسبت به آن غفلتی صورت گیرد بودجه کشور با خطر روبرو خواهد شد لذا باید بدون هیچ گونه اغماض و چشم پوشی مالیات ها دریافت شود و این گونه نباشد که افراد متمول و نجومی بگیر از پرداخت مالیات معاف باشند اما اقشار ضعیف مالیات بپردازند.

کد خبر: ۶۶٬۴۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha