۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
۱۷ هزار و ۱۰۶ خانواده زنجانی مشمول کمک معیشت کرونا شدند
مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی زنجان:

۱۷ هزار و ۱۰۶ خانواده زنجانی مشمول کمک معیشت کرونا شدند

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۱۰۶ خانواده زنجانی مشمول کمک معیشت کرونا شدند، گفت: بیش از ۴۷ درصد یارانه بگیران استان زنجان کمک معیشت کرونا به ازای هر  ۱۰۰ هزار تومانی را دریافت کردند. 

محمدرضا یوسفی ظهر شنبه با حضور در دفتر بازار در زنجان، رسانه بازار را جزو رسانه های بسیار فعال استان دراستان اعلام کرد و گفت: این رسانه به عنوان یک رسانه جوان و نوپا در حوزه اقتصادی بسیار فعال است.  

وی اظهار کرد: بازار در اطلاع رسانی فعالیت های اداره تعاون، کار و راه اجتماعی استان گزارش ها و اخبار خوبی را منکعس می کند. 

مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی زنجان گفت: این رسانه فعال طی یک سال گذشته بدون هیچ گونه حاشیه و دغدغه ای اطلاع رسانی لازم در بخش کار و تعاون را انجام داده است. 

یوسفی در ادامه با بیان اینکه دولت در ایام کرونا وام یک یک میلیون تومانی به خانواده های یارانه بگیر را در دستور کار قرار داد و تاکید کرد: درهمین راستا ۲۹۴ هزار و ۳۹۳ خانواده معادل ۹۴۲ هزار و ۹۴۰ نفر دراستان زنجان توانستند وام یک میلیون تومان را در مرحله اول دریافت کنند. 

وی به اجرای طرح معیشتی خانوارها اشاره  کردو گفت:کمک معیشتی دولت به خانوار یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزارتومان و خانوار پنج نفر و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان ابراز کرد: این استان ۳۳۵ هزار و ۴۳۴ خانواده یارانه بگیر دارد و تعداد افراد یارانه بگیر هم یک میلیون و ۴۲ هزار و۷۷۶نفراست. 

یوسفی با بیان اینکه طرح حمایت معیشتی نام طرحی است که دولت دوازدهم در ۲۴ آبان ماه سال گذشته و پس از آغاز سهمیه بنزین با قیمت هزارو ۵۰۰ تومان سهمیه ای و سه هزار تومان آزاد ، رسانه ای کرد،افزود: تعداد خانواده های دریافت کننده معیشت بنزین ۲۷۴ هزار و ۱۰۵ خانواده و تعداد افراد دریافت کننده معیشت بنزین هم ۸۳۸ هزار و ۵۹۱ نفر است. 

وی تعداد خانواده های نیم دهک پایین استان از کمک معیشت کرونا را ۱۷ هزار و ۱۰۶ خانواده اعلام کرد و ابراز داشت: تعداد افراد برخوردار هم ۳۸ هزار و ۱۰۴ نفر است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: بیش از ۴۷ درصد یارانه بگیران استان زنجان کمک معیشت کرونا به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومانی را دریافت کردند. 

کد خبر: ۶۶٬۴۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha