۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
توسعه برنامه‌های عمرانی در اردبیل مبنای کار قرار گیرد/ ضعیف‌تر شدن مناطق محروم با مدیریت نامناسب
عضو کمیسیون عمران مجلس:

توسعه برنامه‌های عمرانی در اردبیل مبنای کار قرار گیرد/ ضعیف‌تر شدن مناطق محروم با مدیریت نامناسب

اردبیل - بدری، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های استان، باید اجرا و توسعه برنامه‌های عمرانی با جدیت مبنای کار قرار گیرد.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اهمیت به توسعه زیرساخت‌های کشور و استان اردبیل اصلی‌ترین برنامه‌ها برای توسعه آن است که به همین منظور باید اجرا و توسعه برنامه‌های عمرانی با جدیت مبنای کار قرار گیرد.

وی با اشاره به این که مجلس اهمیت به توسعه زیرساخت‌ها را اولویت اساسی قرار داده است، بیان کرد: خوشبختانه در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در استان اردبیل انجام یافته است اما آن طور که مشخص است کافی نبوده و نیاز است ضعف‌های موجود را که در توسعه متوازن کشور وجود دارد را برطرف‌سازی کنیم.

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تقسیم عادلانه ارزش‌افزوده حاصل از صنایع و شرکت‌های سودآور یکی از اولویت‌های اساسی است که به دنبال تحقق آن هستیم که انتظار داریم در کشور به صورت عادلانه توزیع شود.

بدری ادامه داد: عدالت‌محوری با عدم‌مدیریت مناسب زیرسؤال می‌رود به طوری که مناطق محروم و کم‌برخوردار عاجزتر می‌شوند و مناطق توسعه‌یافته در مدار توسعه بیشتر قرار می‌گیرند که به همین منظور باید نجات مناطق محروم از این وضعیت تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی در راستای توسعه استان در بخش‌های مختلف اولویت‌ اساسی است و در این زمینه تمام سعی و تلاش ما دستیابی به اهداف مورد نظر و نیز توسعه بخش‌های مختلف با همکاری و همدلی مسئولان و دستگاه‌های مربوطه است که باید مورد توجه واقع شود.

کد خبر: ۶۶٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha