۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در ۱۵ شهر جدید اصفهان
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در ۱۵ شهر جدید اصفهان

اصفهان - قاری قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن برای ۱۵ شهر جدید در استان در دستور کار قرار گرفته است.

علیرضا قاری قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سهمیه استان اصفهان در طرح اقدام ملی مسکن ۳۹ هزار واحد مسکونی بوده است، اظهار داشت: درخواست بالغ بر ۱۳ هزار متقاضی در سطح استان اصفهان تأیید نهایی شده و پرداختی‌های خود را انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن در دو مرحله قبل در ۷۲ شهر از ۱۰۸ شهر استان اصفهان اجرایی شده است، ابراز داشت: در سومین مرحله نیز ۱۵ شهر دیگر به تعداد شهرهای مجری طرح اقدام ملی مسکن در استان اصفهان اضافه شده است.

ادامه ثبت‌نام تا پنجشنبه هفته جاری
مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه ثبت نام متقاضیان در این ۱۵ شهر از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۸ دی آغاز شده است، اضافه کرد: متقاضیان به مدت یک هفته وقت دارند در سامانه برای ثبت نام اقدام کنند.

وی گفت: در این مرحله برای آران و بیدگل یک هزار واحد، نجف آباد ۳۰۰ واحد، نطنز ۱۶۰ واحد، طرق رود ۵۰ واحد، چرمهین ۴۰۰ واحد، باغشاد ۱۰۰ واحد، زاینده رود ۱۰۰ واحد، دامنه ۲۰ واحد، بویین میاندشت ۷۰ واحد،جوشقان قالی ۱۰۰ واحد، کامو و چوگان ۶۰ واحد، مشکات ۶۰ واحد، ونک ۵۰ واحد، پادنای علیا ۵۰  واحد و جوزدان ۵۰ واحد سهمیه در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۶۶٬۳۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سلمان IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      0 0
      هرکسی مجرده باید بره بمیره چه قانون مضخرفیه