۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
تردد بین شهرهای زرد، بدون برگه تردد
دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا اعلام کرد

تردد بین شهرهای زرد، بدون برگه تردد

قاسمی، دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا گفت: تردد همشهریان تهرانی به شهرهای زرد بدون برگه تردد بین شهری میسر است.

به گزارش بازار، حسین قاسمی گفت: ورود خودرو با پلاک‌های غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است؛ همچنین ورود پلاک‌های بومی شهرهای قرمز و نارنجی به شهرهای دیگر ممنوع است و تا زمانی که وضع شهرهای قرمز و نارنجی؛ عادی نشود، شرایط به همین منوال است.

قاسمی درباره تردد بین شهری خودروها هم تاکید کرد: وضع تهران از امروز زرد است و اگر همشهریان تهرانی بخواهند از تهران به ۲۱۲ شهرهای زرد بروند نیازی به برگه تردد بین شهری نیست؛ اما ورود به ۲۹ شهر نارنجی و قرمز برای پلاک‌های غیربومی ممنوع است.

قاسمی افزود: محدودیت‌های کرونایی ادامه دارد و تغییری نکرده است و چند هفته اخیر شهر قرمز نداشتیم، اما ۶ شهر استان مازندران از امروز قرمز و همچنین ۲۳ شهر در کشور نارنجی و ۲۱۲ شهر هم زرد هستند.

قاسمی افزود: بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی، برنامه‌هایی در ۵ حوزه اصلی شامل ادارات و فعالیت کارکنان، بحث صنوف، خدمات بازرگانی و تجاری، مباحث فرهنگی و اجتماعی و مباحث ترددها پیش بینی شده بود که مناسب با وضعیت هر شهر اجرا می‌شود.

دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا گفت: در ۶ شهر قرمز، اصناف بجز گروه یک، نمی‌توانند فعالیت کنند و جلسات ادارات با توجه به محدودیت‌های کرونایی باید برگزار شود.

کد خبر: ۶۶٬۳۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha