۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
بهترین و ارزان ترین شرکت حمل و نقل بین شهری

بهترین و ارزان ترین شرکت حمل و نقل بین شهری

اگر به دنبال بهترین و ارزان ترین شرکت حمل و نقل بین شهری هستید، می توانید با همگام بار تماس بگیرید.

به گزارش بازار، اگر به دنبال بهترین و ارزان ترین شرکت حمل و نقل بین شهری هستید، می توانید با همگام بار تماس بگیرید و در سریع ترین زمان بهترین کیفیت خدمات باربری را تجربه نمایید.

خدمات حمل و نقل بین شهری برای انتقال بار و کالا از یک شهر به شهر دیگر اهمیت بسیاری دارد. این خدمات از طریق کامیون ها، تریلی ها، خاورها و نیسان وانت انجام می‌شود. انتخاب بهترین و ارزان ترین شرکت حمل و نقل بین شهری می‌تواند تأثیر مستقیمی بر رضایتمندی شما داشته باشد.

انتخاب بهترین و ارزان ترین شرکت حمل و نقل بین شهری به دلیل چند دلیل حیاتی است:

  1. کیفیت خدمات: شرکت‌ های حمل و نقل بین شهری با کیفیت، بار و محموله هایتان را به موقع به مقصد می‌ رسانند و از سلامت و سلامتی کالاها اطمینان حاصل می‌ کنند.
  2. ارزان و اقتصادی بودن: انتخاب شرکتی که هزینه حمل و نقل مناسبی دارد، به شما کمک می‌ کند تا بودجه خود را کنترل کنید و کمترین قیمت را پرداخت نمایید.

نکته مهم هنگام ارسال بار بین شهری از تهران، انتخاب باربری با تجربه ، معتبر و قابل اعتماد می باشد. پس با انتخاب همگام بار دیگر نگران محموله هایتان نباشید.

قیمت باربری بین شهری در همگام بار

اکثر اولین سوالی که در ذهن افرادی که نیازمند خدمات باربری هستند پیش می آید این است که، هزینه حمل و نقل بین شهری چقدر است؟ 

هزینه حمل بار بین شهری به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به چند مورد از آن اشاره می کنیم:

  • نوع خودرو باربری ( کامیون ، تریلی ، خاور ، نیسان وانت )

  • نوع محموله و ارزش آن

  • ارزش بیمه نامه

  • مسافت بین مبدا و مقصد

  • نوع خدمات درخواستی ( کارگر ، بسته بندی و . . . )

  • نوسانات بازار و تغییر نرخ کرایه از طرف اتحادیه

مثلا برای باربری تهران به تبریز، در زمستان ها هزینه های حمل بار به دلیل شرایط جاده و جوی استان آذربایجان شرقی ممکن است کمی افزایش بیابد.

ارسال بار با انواع خودرو های باربری از تهران به شهرستان

شرکت معتبر همگام بار برای انتقال بار و کالاهای شما از خودروهای باربری متفاوتی استفاده می کند که هر یک برای بارگیری نوع خاصی از محموله ها مناسب است. این خودروهای باربری با پوشش کامل بیمه نامه و با بهترین رانندگان در اختیار شما قرار می گیرند و همین موضوع نقطه عطف باربری همگام بار می باشد.

خودروهای باربری همگام بار به صورت زیر می باشند:

نیسان وانت

خاور و کامیونت ها ( مسقف - روباز  )

انواع کامیون ( کامیون تک - کامیون جفت )

انواع تریلی ( کفی - بغلدار - ترانزیت - کمرشکن - بوژی )

حمل بار با استفاده از خودروهای باربری یکی از اصولی‌ ترین و کارآمدترین روش‌ها برای انتقال کالاها و کمک به رشد تجارت در ایران است. با انتخاب مناسب و مطمئن انواع خودروهای باربری در شرکت همگام بار، می‌ توانید بارهای خود را به مقصد نهایی به سرعت و با امنیت کامل منتقل کنید.

شرکت حمل و نقل همگام بار بهترین و حرفه ای ترین کارشناسان را برای حمل محموله های شما و راهنمایی در خصوص انتخاب خودروهای باری مناسب در نظر گرفته است.

مثلا برای باربری تهران به شهرستان می توانید از طریق تماس با شماره ۰۲۱۳۳۸۷۱۴۴۵ با کارشناسان ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان ایشان بهره مند شوید.

بهترین و ارزان ترین شرکت حمل و نقل بین شهری

حمل و نقل بین شهری با کامیون تک و جفت

حمل و نقل بار با کامیون‌ ها، یکی از مهم‌ ترین روش‌ها برای انتقال کالاها از یک مکان به مکان دیگر است. از جمله خدمات حمل بار با کامیون، حمل بار با کامیون تک و جفت می‌ باشد که از انواع مختلف بارها استفاده می‌ شود.

کامیون تک و جفت از قدیمی ترین ماشین های باری در ایران هستند که توسط کمپانی بنز ساخته شده اند و برای خدمات حمل بار شهری و باربری بین شهری از آن ها استفاده می شود.

کامیون تک تا ۱۰ تن و کامیون جفت تا ۱۵ تن بار را به راحتی حمل می نمایند. مهم ترین بار و محموله هایی که با کامیون تک وکامیون جفت حمل می شوند، گچ و سیمان می باشند. از کامیون تک و جفت برای حمل انواع بار های فله ای، ضایعات فلزی و کاغذی، میوه و تره بار هم استفاده می شود.

تریلی برای حمل بار بین شهری

یکی از ماشین های پر درخواست برای حمل بار بین شهری، تریلی های ۱۸ چرخ می باشند. از تریلی ها برای حمل محموله هایی مثل: آهن آلات،ورق، رول، میلگرد، بارهای ترافیکی و غیره استفاده می شود. 

تریلی ۱۸ چرخ می تواند هم بصورت کفی و هم بصورت چادری باشد که مدل کفی آن برای حمل بار های غیر حساس و ترانزیت چادری برای حمل محموله های حساس از جمله بار و کالاهای صادراتی مورد استفاده قرار می گیرد و این ماشین باری تا ۲۲ تن بار را به راحتی جابجا می کنند.

باربری بین شهری با انواع تریلی را به همراه کمترین نرخ کرایه، توسط همگام بار تجربه نمایید.

بهترین و ارزان ترین شرکت حمل و نقل بین شهری

ارائه بیمه نامه و بارنامه دولتی برای باربری بین شهری

مهم ترین نکته هنگام حمل و نقل و باربری بین شهری ، ارائه بیمه نامه معتبر معادل با ارزش محموله هایتان ، توسط شرکت حمل و نقل می باشد. باربری همگام بار از بیمه نامهمعتبر، برای پوشش خدمات باربری بین شهری خود استفاده می نماید.

بیمه نامه باربری یک تأمین‌ کننده حمایتی است که برای حمل و نقل بارها از طریق خودروهای باربری ارائه می‌ شود. این نوع بیمه نامه، به صاحبین بار این اطمینان را می دهد که در صورت وقوع حادثه یا خسارت به بارها، خسارت‌های مالی پوشش داده شده و تعداد زیادی از آسیب های مرتبط با حمل بار به صاحبان کالا کاهش می‌ یابد. 

قیمت بیمه نامه با توجه به ارزش محموله متفاوت است اما شرکت همگام بار مبلغ ۲۰۰ میلیون پوشش بیمه رایگان برای تمامی خدمات حمل و نقل بین شهری در نظر گرفته است. 

مثلا هنگام باربری بین شهری، تمام محموله ها دارای ۲۰۰ میلیون بیمه رایگان هستند اما در صورتی که ارزش بار شما بیش تر از این مقدار باشد ، میزان پوشش بیمه با قیمت اندک افزایش می یابد.

بارنامه دولتی، یک سند رسمی و حقوقی است که در حمل و نقل بارها استفاده می‌ شود. این سند حاوی اطلاعات مهمی است که مربوط به حمل و تحویل بار از یک مبدأ به مقصد نهایی است. بارنامه دولتی یا رسمی، یکی از مدارک مهم در صنعت حمل و نقل بارها به شمار می‌ آید و دارای اهمیت حقوقی بالایی می باشد.

اطلاعات موجود در بارنامه دولتی عبارتند از:

  1. اطلاعات بار: این قسمت شامل نوع و مشخصات بار، تعداد و وزن و ابعاد بار، و همچنین ویژگی‌ های خاص بار می‌ شود.
  2. اطلاعات خودروها: اطلاعات مربوط به خودروهای حمل بار از جمله نوع و شماره پلاک، نام راننده، و مشخصات خودروها در بارنامه دولتی ثبت می‌ شود.
  3. مبدأ و مقصد: آدرس مبدأ و مقصد حمل بار نیز در بارنامه دولتی به‌طور دقیق ثبت می‌ شود.
  4. تاریخ و زمان حمل و تحویل بار: تاریخ و زمانی که حمل بار آغاز شده و به مقصد نهایی تحویل داده می‌ شود، در بارنامه دولتی مشخص می‌ شود.
  5. امضاء‌ ها و مهر: بارنامه دولتی با امضاء راننده و صاحب بار تایید می‌ شود و مهر رسمی شرکت حمل‌ و نقل بر روی آن قرار می‌ گیرد.

حمل و نقل بین شهری با خاور

خاورها سبک ترین ماشین باری بعد از نیسان می باشند که مدل های مختلف آن از جمله خاور مسقف و خاور اتاق بزرگ برای حمل انواع بار تا ۴ الی ۶ تن مورد استفاده قرار می گیرند.

خاور های مسقف برای حمل محموله هایی که حساس و شکننده هستند و نباید در طول جابه جایی نباید دچار آب زدگی شوند مورد استفاده قرار می گیرند و سایر خاور ها برای حمل هر نوع باری که وزن آن در حد ۳ الی ۴ تن باشد مناسب می باشند.

از خاورها برای حمل اثاثیه منزل، حمل انواع نواع دستگاه های الکتریکی و الکترونیکی، لوازم پلاستیکی، مواد غذایی، تشک، چوب، کابینت، لوازم اداری استفاده می شود.

مشاوره تخصصی و ثبت سفارش باربری بین شهری

برای هر نوع خدمات حمل و نقل و باربری بین شهری نیاز به مشاوره با کارشناسان حرفه ای وجود دارد . اگر قصد دارید محموله و باری را به شهر های دیگر ارسال نمایید تنها کافیست با شماره ۰۲۱۳۳۸۷۱۴۴۵ در تماس باشید.

در دهه اخیر شرکت حمل و نقل همگام بار این افتخار را پیدا کرده تا به عنوان بهترین و به روز ترین سامانه حمل و نقل در زمینه حمل و نقل بین شهری با انواع تریلی، کامیون، خاور و نیسان شناخته شود که علت آن به کارگیری نیروی کار زبده و متخصص است و خدماتی که برای باربری بین شهری به مشتریان خود ارائه می دهد بسیار گسترده است که از جمله آنها می توان به خدمات مشاوره ای کاملا رایگان برای ارسال بار از تهران به شهرستان، صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر، پشتیبانی برخط و ۲۴ ساعته، ارائه سرویس باربری در تمامی خطوط در کمترین زمان ممکن، خدمات حمل بار دربستی، باربری ارزان و امکان استعلام کرایه بصورت همه روزه اشاره نمود.

اگر در زمینه حمل بار از مبدا تهران به شهرستان ها و حمل و نقل بین شهری سوال یا ابهامی دارید می توانید با مجموعه همگام بار تماس بگیرید.

  • مراجعه به سایت همگام بار به آدرس hamgambar.ir
  • تماس با شرکت همگام بار از طریق شماره ۳۳۸۷۱۴۴۵-۰۲۱

کارشناسان باربری همگام بار با بررسی دقیق بار شما در انتخاب خودروی باری ، میزان بیمه مناسب و شرایط حمل و نقل راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

کد خبر: ۲۳۲٬۹۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha