۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
قرنطینه ۱۴ روزه مسافران در معرض کرونا
قطر ایرویز اعلام کرد؛

قرنطینه ۱۴ روزه مسافران در معرض کرونا

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز اعلام کرد که هر مسافری که از ایران و کره جنوبی وارد این کشور می شود تحت قرنطینه ۱۴ روزه برای بررسی ابتلا به ویروس کرونای چینی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از العربیه، پس از انتشار اعلامیه رسمی دولت ایران از تعداد کشته شدگان ویروس مرگبار چینی که به ۱۵ نفر رسیده است، هواپیمایی قطر ایرویز بیانیه ای صادر کرد و اینگونه اعلام کرد که مطابق با هشدارهای مختلف بهداشت جهانی و محلی، از کلیه مسافران ورودی از ایران و کره جنوبی که مقصد نهایی آنها دوحه است حتی با وجود اینکه علائمی از این ویروس کشنده ندارند به مدت ۱۴ روز در انزوا دریک خانه یا یک مرکز قرنطینه قرار می گیرند.

مسافرانی که از کشورهایی که علائم این ویروس را دارند به محض ورود به دوحه قطر به مرکز پزشکی حمد (HMC)  که در سال ۱۹۷۹ تأسیس شده و ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی غیر انتفاعی قطر است منتقل می شوند.

HMC واقع درقطر ۹ بیمارستان را اداره می کند و هم ارائه دهنده خدمات آمبولانس و  خدمات درمانی خانگی می باشد.

هواپیمایی قطر در انتهای بیانیه خود از مسافران خود بخاطر همکاری آنها در این زمینه ابراز تشکر کرد.

مسافران مبتلا می توانند بلیط خود را دوباره با همان تاریخ با مقصد جایگزین مجدداً رزرو کنند یا بدون هزینه درخواست بازپرداخت کامل کنند.

این شرکت هواپیمایی اظهار کرده که اگر مسافران بلیط خود را در qatarairways.com و یا از طریق هر یک از دفاتر آن ها رزرو کرده اند ، می توانند بلیط خود را دوباره رزرو کنند یا از طریق تلفن با کارشناس مربوطه صحبت کرده و درخواست خود را برای بازپرداخت اعلام کنند.

کد خبر: ۶٬۶۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha