۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
ثبت نام برای دریافت کد سجام رایگان شد

ثبت نام برای دریافت کد سجام رایگان شد

نعمتی، عضو ستاد اطلاع رسانی سهام عدالت کشور گفت: هر فردی می‌تواند با استفاده از گوشی هوشمند نسبت به اخذ کد بورسی برای سایر اعضای خانواده خود بصورت رایگان اقدام کند.

به گزارش بازار، مهدی نعمتی امروز (پنجشنبه) گفت: پس از اعلام رایگان شدن ثبت نام در سجام در همین مدت زمان بیش از ۲۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر برای دریافت کد بورسی از طریق گوشی تلفن همراه هوشمند خود اقدام کرده اند.

وی تاکید کرد: هر فردی می‌تواند با استفاده از گوشی هوشمند نسبت به اخذ کد بورسی برای سایر اعضای خانواده خود اقدام کند و نیاز نیست به بانک یا دفتر پیشخوان مراجعه کند.

او با بیان اینکهبیش از چهار میلیون نفر سهام عدالت خود را فروخته اند، افزود: تاکنون بیش از چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر سهام عدالت خود را فروخته اند و سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر پول خود را بطور کامل دریافت کرده اند.

نعمتی اظهار داشت: همچنین پرداخت پول سهام عدالت به برخی از این افراد نیز در دست اقدام است.

وی افزود: این در حالی است که ۲۵۰ هزار نفر نیز از فروش سهام عدالت خود پشیمان شده و لغو سفارش فروش داده اند. سهام عدالت به فرمان مقام معظم رهبری آزادسازی شد.

نعمتی گفت: سهام عدالت پس از ۱۵ سال به فرمان مقام معظم رهبری آزادسازی و هزاران میلیارد تومان سرمایه آزادسازی شد.

وی افزود: این در حالی است که با برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه گذاری برای افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند می‌توان در بحث عمران استانی و جهش تولید و کمک به معیشت افراد بی بضاعت کمک کرد.

وی تاکید کرد: اکنون شرایطی فراهم شده است که با تشکیل شرکت سرمایه گذاری، می‌توان از این منابع مهم برای استان استفاده کرد.

وی اضافه کرد: همچنین مردم می‌توانند عملکرد خودشان را با استان‌های مجاور مقایسه کنند و هیات مدیره می‌تواند ۳۰ درصد سهام را بفروشد و در امر اقتصاد و تولید استان سرمایه گذاری و مشارکت کند.

نعمتی گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی بورس هیچ کدام از استان‌های کشور مکانی برای برگزاری انتخابات و رای گیری مجامع بصورت حضوری ندارند به همین دلیل این انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: اکنون ۱۰ شرکت انتخابات خود را بصورت الکترونیکی برگزار کرده اند و اگر مردم استان مشارکت کنند که حد نصاب افراد دارای کد بورسی به ۵۰ درصد برسد این انتخابات ۲۴ دیماه جاری در ایلام برگزار می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با پای کار آمدن مردم برای حضور در این انتخابات، مجمع شرکت سرمایه گذاری استان تشکیل و از سرمایه‌های مردم صیانت شود.

کد خبر: ۶۶٬۱۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha