۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
 ۵۰۰ هزار تن کالا از مازندران صادر شد
معاون استاندار مازندران:

۵۰۰ هزار تن کالا از مازندران صادر شد

ساری- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران میزان صادرات کالا طی سال جاری از استان را بیش از ۵۰۰ هزار تن به مقصد کشورهای مختلف اعلام کرد.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار میزان صادرات کالا طی سال جاری را در استان بیش از ۵۰۰ هزار تن و میزان واردات را بیش از دو هزار تن بیان کرد و گفت: بیشتر کالاهای صادراتی شامل سیمان بوده است.

وی با بیان اینکه این کالاها به کشورهای مختلف از جمله روسیه، عراق، قزاقستان وغیره صادر شده است، افزود: روند صادرات به رغم شیوع کرونا و تحریم ها مطلوب بوده است.

وی درباره حمایت از اصناف خسارت دیده ناشی از کرونا در استان گفت: طی سال جاری شش هزار میلیارد ریال تسهیلات به خسارت دیدگان ناشی از کرونا پرداخت شده است.

معاون استاندار مازندران ارتقای وضعیت مکانیزاسیون کشاورزی را از جمله اقدامات برای جهش تولید بیان کرد و گفت: این طرح ها سبب رشد شالیزاری مکانیزه در استان شده است.

خیریان پور با بیان اینکه سطح نشای مکانیزه برنج در استان حدود ۶۰ هزار هکتار افزایش یافته است، گفت: در سال جاری برای حمایت از شالیکاران ۴۰۰ فقره تسهیلات خرید دستگاه نشاکار پرداخت شده است.

کد خبر: ۶۶٬۰۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha